Hi @Maxhartjes, van harte welkom op one Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt koppelen in je account, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Wat goed is om te weten: je kunt beide abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat dat ook het geval is. Ik zie inderdaad dat je gister contact hebt gehad met een collega en dat je adres is gewijzigd. Wel zie ik bij je abonnement dat het inmiddels is gelukt met koppelen. Ik zie namelijk beide abonnementen in 1 account staan. Kan dat kloppen? Is het inmiddels gelukt met koppelen?
Ik hoor het graag van je! 
Hi @Maxhartjes, van harte welkom op one Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt koppelen in je account, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Wat goed is om te weten: je kunt beide abonnementen in 1 account koppelen als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat dat ook het geval is. Ik zie inderdaad dat je gister contact hebt gehad met een collega en dat je adres is gewijzigd. Wel zie ik bij je abonnement dat het inmiddels is gelukt met koppelen. Ik zie namelijk beide abonnementen in 1 account staan. Kan dat kloppen? Is het inmiddels gelukt met koppelen?
Ik hoor het graag van je! 
Hi, ja klopt! Ik had gisteren nog een x gebeld en de adreswijziging was de eerste keer niet goed doorgezet. Het is ondertussen gelukt! Alsnog bedankt voor het antwoord
@Maxhartjes Fijn dat het is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst!