Skip to main content
10000 Topics
Onstabiel internet sinds overstap naar odido glasvezel
Ik heb al eerder gebeld en gemaild over stabiel internet problemen. Ik heb alleen niet het idee dat ik via die weg serieus genomen word vandaar nogmaals proberen via deze weg. Op 26-09-2023 heb ik telefonisch een melding gemaakt over traag internet. Hierop heb ik een mail gehad op 13-10-2023 dat deze problemen zijn opgelost. Nu ervaar ik echter nog steeds erg vaak internet dat het traag of zelfs helemaal niet doet. Wat hebben jullie hier gedaan om het probleem te ''verhelpen''? of is de werkbon klakkeloos afgesloten? Deze melding had het volgende referentie nummer: 66392550 Nu heb ik op 28-10-2023 opnieuw de melding gemaakt van traag en wegvallend internet. Ook is mij weer gevraagd om speedtests te nemen. Dit heb ik de afgelopen 3 dagen gedaan met erg teleurstellende resultaten. referentie nummer: 66768342 28-10-2023 internet compleet weggevallen. Upload snelheden van 27 Mbps jitter van 49 29-10-2023: Jitter van 121 ms. En upload van 240 Mbps 30-10-2023: Jitter van 245 ms. geen verbinding kunnen maken met de server. package loss en een downloadsnelheid van 156 Mbps De melding met referentie nummer: 66768342 zou binnen een werkdag met een reactie terug komen. Ben nu een week verder en nog niks te horen gekregen…. Tot op heden heb ik erg spijt van mijn overstap omdat ik van een stabiel netwerk afkom. Dit moet niet veel langer zo blijven ik overweeg namelijk al mijn contract stop te zetten omdat dit zo niet werkt voor mij. Tevens hebben jullie deze bestanden en tekst ook allemaal netjes in de mail ontvangen op 31-10-2023 Met vriendelijke groet, Jan L
Internet valt uit (bekabeld)Huawei OptiXstar
Heb al 2 maanden dat het internet (bekabeld, dus ook wifi) uitvalt.Maak gebruik van de Fritzbox 5590 Router na de Huawei OptiXstar. Dit ging sinds de overstap in september 2023 goed maar sinds December valt regelmatig overdag en in de avond het internet weg. Hij komt wel weer na 15 min of soms 30 min wel weer terug maar dit is erg lastig als je tuis aan het werken bent. Zaten al meer dan 10 jaren bij Tweaks en geen problemen met dezelfde hardware. Als enige is nu die Huawei OptiXstar HN8010Ts XGS-Pon geplaatst door Guidion. Het uitvallen van het internet is wel steeds erger geworden. Vaak was het 1 of 2x per dag maar nu is wel vaker. Nadat het gebeurd log ik in op de Fritsbox en dan zie je dat het WAN signaal er niet meer is. Op de Huawei kastje knippert het 10G lan lampje niet meer maar brand constand. De PON en Power lampje brand wel. Vaak na het uit en aan zetten van het Huawei kastje doet het internet wel weer maar na 1 uur ong valt de signaal weer uit en komt er geen signaal de fritzbox binnen. Heb de standaard kabel (gele ethernet kabel) van Odido vervangen met een 100%koper ethernet kabel. Maar ook dat heeft niet geholpen.Als het werkt dan is de internet wel natuurlijk TOP en maak gebruit van Fritzbox wifi 6 Extenders in de woning en dat werkt ook goed. Alleen het uitvallen van de Huawei signaal is wel erg vervelend. Zie dat er meerdere klachten hierover zijn. Is er vanuit Odido kant nog iets te doen? Graag jullie hulp.
glasvezel valt regelmatig uit.
Heb al 2 maanden dat het internet (bekabeld, dus ook wifi) uitvalt.Maak gebruik van de Fritzbox 5590 Router na de Huawei OptiXstar. Dit ging sinds de overstap in september 2023 goed maar sinds December valt regelmatig overdag en in de avond het internet weg. Hij komt wel weer na 15 min of soms 30 min wel weer terug maar dit is erg lastig als je tuis aan het werken bent. Zaten al meer dan 10 jaren bij Tweaks en geen problemen met dezelfde hardware. Als enige is nu die Huawei OptiXstar HN8010Ts XGS-Pon geplaatst door Guidion. Het uitvallen van het internet is wel steeds erger geworden. Vaak was het 1 of 2x per dag maar nu is wel vaker. Nadat het gebeurd log ik in op de Fritsbox en dan zie je dat het WAN signaal er niet meer is. Op de Huawei kastje knippert het 10G lan lampje niet meer maar brand constand. De PON en Power lampje brand wel. Vaak na het uit en aan zetten van het Huawei kastje doet het internet wel weer maar na 1 uur ong valt de signaal weer uit en komt er geen signaal de fritzbox binnen. Heb de standaard kabel (gele ethernet kabel) van Odido vervangen met een 100%koper ethernet kabel. Maar ook dat heeft niet geholpen.Als het werkt dan is de internet wel natuurlijk TOP en maak gebruit van Fritzbox wifi 6 Extenders in de woning en dat werkt ook goed. Alleen het uitvallen van de Huawei signaal is wel erg vervelend. Zie dat er meerdere klachten hierover zijn. Is er vanuit Odido kant nog iets te doen? Graag jullie hulp.
Overstapservice niet doorgevoerd
Eind September heb ik bij jullie T-mobile thuis aangevraagd, mét de overstapservice. Ik heb toen netjes de gegevens ingevuld van mijn provider, Ziggo, en heb daar van jullie ook bevestiging van gekregen. Alles was ontvangen, en Ziggo had ook geaccordeerd. Nu heb ik zo’n twee, drie weken T-mobile thuis, wat goed werkt. Maar nu belde ik Ziggo, omdat ik nog geen doos had gekregen om de apparaten terug te sturen, en bleek dat ik daar nog gewoon aangesloten stond! En inderdaad, op mijn rekening is er ook nog een betaling gedaan op 21-10-19 aan Ziggo, nu juist de dag dat ik officieel overgestapt zou moeten zijn! Dus ik bel jullie klantenservice eens op. Zij vertelden me: nee alles zou helemaal in orde moeten zijn, Ziggo heeft toegezegd, dus bel Ziggo maar weer, het ligt bij hen. Maar, werd me verteld, zeg Ziggo zelf maar even op, voor de zekerheid, zodat je niet nog een rekening krijgt. Dus ik wéér aan de telefoon met Ziggo. Uitgelegd. Zij weten van niets. Er is niets opgezegd door T-mobile. Dus naar jullie advies zelf maar opgezegd. Mijn opzegdatum is dus nu 5 december. Maar dat betekent dat ik dus twee notas voor mijn kiezen krijg die ik niet hoor te betalen. Want jullie beloven met jullie overstapservice dat er géén dubbele kosten zijn. Het is dus helemaal niet goed gegaan, maar bij wie? Iedereen is onschuldig lijkt het, en ik ben de dupe. Aangezien ik bij jullie de service heb aangevraagd, en jullie hebben beloofd dat het geregeld was, ga ik bij jullie te rade. Zal ik jullie een factuur sturen van de dubbele kosten die ik, ten onrechte, heb moeten maken?

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen