Hey @rvk02, welkom op onze Community!
Zou je het juiste e-mailadres in je profiel willen zetten bij: Info voor moderator? Dan kan ik die voor je aanpassen op dit account. Geef je hier een seintje wanneer dit gelukt is?
Hey @rvk02, welkom op onze Community!
Zou je het juiste e-mailadres in je profiel willen zetten bij: Info voor moderator? Dan kan ik die voor je aanpassen op dit account. Geef je hier een seintje wanneer dit gelukt is?
Is gedaan (staat in de info). Het gaat om het e-mail adres wat bij account rvk01 is gebruikt.
Hopelijk kunnen jullie aan jullie kant zien waarom er geen activatiemails verzonden worden.
LET OP. Ik wil niet dat dit e-mail adres op dit account (rvk02) gezet wordt. Ik wil account rvk01 gebruiken maar ik krijg geen activatiemails binnen. En als ik die niet krijg, dan krijg ik notificaties van de community waarschijnlijk ook niet ???
Kan je eens proberen in te loggen op rvk01 @rvk02? Ik heb de user role aangepast, als het goed is moet dit werken. Zo niet, dan kan ik dat account eventueel verwijderen, je gebruikersnaam en e-mailadres op dit account aanpassen.
Ik kan nu reageren met rvk01. Ik krijg geen melding meer van de activatiemail.
Maar ik vraag me nu wel af of het forum mij een notificatie per mail stuurt op dit topic (geabonneerd) want dat was het probleem (dat ik geen mail kreeg).
@Tommie van Odido Ik krijg nog steeds geen notificatiemails binnen van het forum. Kunnen jullie eens kijken waarom deze niet verzonden worden door jullie server. Dit was dus het hele probleem waarom ik ook geen verificatiemail binnen kreeg.
Ik zie ook niets op de log van de server komen van odido community. Dus ook niet in de spam. Misschien zit er in jullie uitgaande mailserver een (onjuiste) spam filter op mijn adres.
@rvk02 Ik kan mij goed voorstellen dat je graag de notificatie e-mail ontvangt als er een reactie is geplaatst in het topic. Wel zo handig toch? Ik onderzoek graag voor je waar dit aan ligt!
Zodra ik meer informatie voor je heb, laat ik het je meteen weten!
Nog even voor mijn beeldvorming, ontvang je alleen geen meldingen uit dit topic of ook niet van andere topics waar je op bent geabonneerd? Sorry voor het ongemak en alvast bedankt voor je geduld!
Nog even voor mijn beeldvorming. ontvang je alleen geen meldingen uit dit topic of ook niet van andere topics waar je op bent geabonneerd? Sorry voor het ongemak en alvast bedankt voor je geduld!
Ik ontvang totaal geen mail van de Odido community. Ik kreeg ook geen verificatie mail binnen.
Mocht het helemaal niet te vinden zijn dan zou er als noodgreep een gmail adres gebruikt kunnen worden (die doorgelust staat naar mijn eigen e-mail) maar het liefst heb ik gewoon direct mijn eigen e-mail.
Van Odido internet (bedrijf) krijg ik wel gewoon mail.
Let op. Dit gaat dus om rvk01. rvk02 heb ik aangemaakt met een hotmail account die ik alleen voor spam-ontvangst gebruik. De rvk01 is mijn echte account (met het probleem email adres).
@rvk01 Dankjewel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik ga dit meenemen in het onderzoek en zal je morgen sowieso een update geven.
@rvk01 Dankjewel voor je duidelijke terugkoppeling! Ik ga dit meenemen in het onderzoek en zal je morgen sowieso een update geven.
@Teresa van Odido Ik heb niets meer vernomen over dit probleem. Hebben jullie nog ontdekt waaraan het ligt? (Ik krijg nog steeds geen e-mail van de community binnen)
Bij de instellingen van je profiel staat wel alles goed @rvk01? Kan het zijn dat je mailserver de e-mails standaard blokkeert?
Bij de instellingen van je profiel staat wel alles goed @rvk01? Kan het zijn dat je mailserver de e-mails standaard blokkeert?
Nee, dat heb ik al gezegd. Er komt absoluut niets op de mailserver (en ik heb toegang tot de logs). Dus er wordt echt iets bij jullie in de server geblokt.
Maar goed... Ik zie al dat we hier niet uit gaan komen.
Ik heb een alternatief email adres in mijn profiel-opmerking gezet (Info voor moderator). Kunnen jullie dat e-mail adres in mijn profiel-account zetten? (Uiteraard alleen voor de community hier, de account bij "Odido internet" werkt n.l. wel goed)
Ik heb het voor je aangepast @rvk01!
Ik heb het voor je aangepast @rvk01!
Bedankt. Nu krijg ik ze inderdaad binnen.
Dan weet je ook dat als dit ooit in de toekomst bij andere voorkomt… dat er toch iets mis zit. Jullie gebruiken voor odido community servers van Amazon. Misschien zit daar in het ‘uitgaande’ gedeelte toch iets mis (met blocklists e.d. hoewel mijn server/ip niet op blocklists staan). Maar goed… het werkt met de doorlus via gmail in ieder geval wel.