Skip to main content

Sinds een week of 3-4 krijg ik met enige regelmaat een zwart scherm te zijn tijdens TV kijken. Dan stopt het beeld en geluid. Di duurt 4-5 sec en dan komt het beeld en geluid weer terug.

HDMI kabel al vervangen, HDMI poort gewisseld, harde reset gedaan op setop box en modem, andere tv al geprobeerd: niets heeft resultaat.

Wat is de oplossing hiervoor?

Hi ​@yassar, dit is een bekend issue maar ik wil eerst een aantal dingen uitsluiten voordat ik een test-firmware laat pushen naar de Mediabox.

• Kan je de Mediabox eens voorzien van een factory reset?
  • Kan je de Mediabox eens direct bekabeld aansluiten op het modem in plaats van op je Devolo's? Gebeurt het dan nog steeds of niet meer? 

Alvast bedankt voor de moeite!

Sinds een week of 3-4 krijg ik met enige regelmaat een zwart scherm te zijn tijdens TV kijken. Dan stopt het beeld en geluid. Di duurt 4-5 sec en dan komt het beeld en geluid weer terug.

HDMI kabel al vervangen, HDMI poort gewisseld, harde reset gedaan op setop box en modem, andere tv al geprobeerd: niets heeft resultaat.

Wat is de oplossing hiervoor?

Done & done. Same sh*t different day.

Welke versie draait er nu op jouw Mediabox ​@yassar, we hebben net een nieuwe update uitgestuurd die ervoor moet zorgen dat dit niet meer gebeurt.  

Reageer