Skip to main content

Sinds gisteravond hebben wij weer geen internet thuis. Dit is de 4e keer in krap 15 maanden tijd.

De geschiedenis heeft ons geleerd dat we minimaal weer een week “eruit liggen”.

Ook hebben wij de ervaring dat wij deze week continu lopen te klooien met hotspots en geloof het of niet.. zowel de vorige keren als deze keer zitten de kinderen midden in hun leertijd voor de toetsweken. Alsof ze de boel zelf saboteren 😉

Hierop contact opgenomen met de klantenservice met het verzoek, vanwege het voor de zoveelste keer niet leveren van diensten, het contract kosteloos te laten ontbinden. We zijn er helaas klaar mee. Als het werkt, dan werkt het prima. Maar de keren dat het niet werkt zijn gewoon onacceptabel.

 

inmiddels heb ik een bevestiging van opzegging gehad met daarbij de melding dat, indien je nog in je contractperiode zit, er een eindafrekening van de nog openstaande maanden kan volgen.

Uiteraard gaan we hier niet mee akkoord. De reden van opzegging is duidelijk: de dienstverlening van Odido laat meermaals flink te wensen over en een contract is nou eenmaal tweeledig. De ene partij dient te leveren en de andere partij dient te betalen.

Kan iemand van Odido mij hier bevestigen dat het contract kostenloos wordt ontbonden en dat het hier om een “standaard” mail gaat?

 

bedankt

Hi @Nick_P, goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt.

De kosten waren inderdaad in rekening gebracht. Ik heb het nu goed gezet voor je en er worden geen kosten in rekening gebracht nu. Veel succes bij je nieuwe provider! 


Hi @Nick_P, goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt.

De kosten waren inderdaad in rekening gebracht. Ik heb het nu goed gezet voor je en er worden geen kosten in rekening gebracht nu. Veel succes bij je nieuwe provider! 

 

Bedankt voor de terugkoppeling! 👍🏼


@Tommie van Odido 

 

vraagje.. inmiddels is mijn contract ontbonden.

Echter blijft de opzegging op “verwerken” staan.

De laatste afrekening is wel ontvangen en betaald. Omdat de opzegging blijft hangen, heb ik nog geen retourinstructies ontvangen om het modem etc te retourneren.

 

kan jij hier nog iets in betekenen?

 

mvg Nick 


Hi ​@Nick_P, ik zie het inderdaad. Mijn excuus! Alleen onze technische dienst kan deze orders er doorheen drukken. Ik heb ze verzocht dit op te pakken! Dit zal vermoedelijk maandag gebeuren. Hou de e-mail in de gaten!


Reageer