Skip to main content
Beantwoord

Wéér geen diensten. vraag na contact klantenservice

  • 20 October 2024
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Sinds gisteravond hebben wij weer geen internet thuis. Dit is de 4e keer in krap 15 maanden tijd.

De geschiedenis heeft ons geleerd dat we minimaal weer een week “eruit liggen”.

Ook hebben wij de ervaring dat wij deze week continu lopen te klooien met hotspots en geloof het of niet.. zowel de vorige keren als deze keer zitten de kinderen midden in hun leertijd voor de toetsweken. Alsof ze de boel zelf saboteren 😉

Hierop contact opgenomen met de klantenservice met het verzoek, vanwege het voor de zoveelste keer niet leveren van diensten, het contract kosteloos te laten ontbinden. We zijn er helaas klaar mee. Als het werkt, dan werkt het prima. Maar de keren dat het niet werkt zijn gewoon onacceptabel.

 

inmiddels heb ik een bevestiging van opzegging gehad met daarbij de melding dat, indien je nog in je contractperiode zit, er een eindafrekening van de nog openstaande maanden kan volgen.

Uiteraard gaan we hier niet mee akkoord. De reden van opzegging is duidelijk: de dienstverlening van Odido laat meermaals flink te wensen over en een contract is nou eenmaal tweeledig. De ene partij dient te leveren en de andere partij dient te betalen.

Kan iemand van Odido mij hier bevestigen dat het contract kostenloos wordt ontbonden en dat het hier om een “standaard” mail gaat?

 

bedankt

Beste antwoord door Nick_P

Tommie van Odido schreef:

Hi @Nick_P, goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt.

De kosten waren inderdaad in rekening gebracht. Ik heb het nu goed gezet voor je en er worden geen kosten in rekening gebracht nu. Veel succes bij je nieuwe provider! 

 

Bedankt voor de terugkoppeling! 👍🏼

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12599 reacties
  • 21 oktober 2024

Hi @Nick_P, goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt.

De kosten waren inderdaad in rekening gebracht. Ik heb het nu goed gezet voor je en er worden geen kosten in rekening gebracht nu. Veel succes bij je nieuwe provider! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Nick_P, goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt.

De kosten waren inderdaad in rekening gebracht. Ik heb het nu goed gezet voor je en er worden geen kosten in rekening gebracht nu. Veel succes bij je nieuwe provider! 

 

Bedankt voor de terugkoppeling! 👍🏼


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 13 december 2024

@Tommie van Odido 

 

vraagje.. inmiddels is mijn contract ontbonden.

Echter blijft de opzegging op “verwerken” staan.

De laatste afrekening is wel ontvangen en betaald. Omdat de opzegging blijft hangen, heb ik nog geen retourinstructies ontvangen om het modem etc te retourneren.

 

kan jij hier nog iets in betekenen?

 

mvg Nick 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2213 reacties
  • 14 december 2024

Hi ​@Nick_P, ik zie het inderdaad. Mijn excuus! Alleen onze technische dienst kan deze orders er doorheen drukken. Ik heb ze verzocht dit op te pakken! Dit zal vermoedelijk maandag gebeuren. Hou de e-mail in de gaten!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen