Na de eerste afzegging kwam Guidion vandaag ook niet opdagen. En nu geen eens een SMS met afzegging. Ondertussen zit ik nog steeds met een niet werkende verbinding waar geen enkele voortgang in zit. De code voor de hotspot is ook niet handig voor 1 persoon, want dan moet deze telefoon altijd thuis blijven.
Goedenavond,
Wat slordig dat Guidion weer niet komt opdagen. Wellicht dat een moderator meer kan zie. Wat betreft de voucher, zou het helpen als we je van een extra voucher voorzien om in de tussentijd de pijn te verzachten? Zodoende kun je een ander toestel ook inzetten als hotspot.
Goedenavond,
Wat slordig dat Guidion weer niet komt opdagen. Wellicht dat een moderator meer kan zie. Wat betreft de voucher, zou het helpen als we je van een extra voucher voorzien om in de tussentijd de pijn te verzachten? Zodoende kun je een ander toestel ook inzetten als hotspot.
Voucher is leuk, maar ik heb liever dat er schot achter de zaak wordt gezet. Ik heb nu geen enkel vooruitzicht. Inmiddels zijn de kinderen door hun bundels heen, en dan moet de kerstvakantie nog komen. En dan zal er ook vast minder bezetting bij Odido/Guidion zijn.
Hi
Hi
Maak er maar 3x van want ik krijg zojuist een sms dat de monteur weer niet komt. Wat is dit zeg?
Hi
En nu krijg ik weer een uitnodiging voor een nieuwe afspraak. Volgende week pas weer mogelijk. Ik ben er zo langzamerhand klaar mee om afspraken te maken want ze komen toch niet. Zorgen jullie maar dat er iemand eerder komt.
En nogmaals de vraag, kan ik nieuwe codes krijgen voor 7 dagen op de prepaidkaart die ik gekocht heb?
Goedemiddag,
Los van dat ik helaas niet direct kan helpen aangezien ik geen Odido medewerker ben, heb ik je zojuist wel een nieuwe code toegestuurd voor 7 dagen data. Ik ga er vanuit dat een moderator snel zal reageren en zijn/haar best gaat doen om je zo snel mogelijk te helpen.
Heb je los hiervan toevallig ook al rechtstreeks met Guidion contact opgenomen? 020-3232766
Ik heb inmiddels een officiële klacht ingediend. Kenmerk 74951706.
Een ingebrekestelling is het volgende.
Guidion komt 3 keer niet opdagen, en dan wordt er verwacht dat ik er achteraan ga bellen? Dacht het niet.
Hey
Bij deze sluit ik het topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.