Ik ben sinds 2023 klant bij Odido met een particulier internet abonnement die ik met mijn partner deel. Daarnaast ben ik sinds deze maand zakelijk ook klant met een mobiel abonnement. Voor beide abonnementen gebruik ik hetzelfde mailadres. Er is nu voor mij geen manier om mijn zakelijke mobiele abonnement in te zien (verbruik, facturen etc.) omdat ik deze abonnementen niet kan koppelen. Aan de telefoon met een medewerker was de conclusie dat ik voor een van deze abonnementen mijn mailadres zou moeten wijzigen. Los van dat ik dit geen fijne work arround vind kan ik dan alsnog niet beide abonnementen in de Odido app zien op mijn iPhone. Is hier geen andere oplossing voor?
Beantwoord
Particulier en zakelijk abonnement met zelfde mailadres niet beide in te zien
Beste antwoord door eric
Je kunt inderdaad niet in 1 “ my-odido” of app omgeving een consumenten en een zakelijk product combineren. Het zijn twee verschillende CRM systemen. Daarom kan een consumenten helpdesk medewerker ook geen zakelijke contracten inzien en omgekeerd.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.