Ik ben sinds 2023 klant bij Odido met een particulier internet abonnement die ik met mijn partner deel. Daarnaast ben ik sinds deze maand zakelijk ook klant met een mobiel abonnement. Voor beide abonnementen gebruik ik hetzelfde mailadres. Er is nu voor mij geen manier om mijn zakelijke mobiele abonnement in te zien (verbruik, facturen etc.) omdat ik deze abonnementen niet kan koppelen. Aan de telefoon met een medewerker was de conclusie dat ik voor een van deze abonnementen mijn mailadres zou moeten wijzigen. Los van dat ik dit geen fijne work arround vind kan ik dan alsnog niet beide abonnementen in de Odido app zien op mijn iPhone. Is hier geen andere oplossing voor?
Je kunt inderdaad niet in 1 “ my-odido” of app omgeving een consumenten en een zakelijk product combineren. Het zijn twee verschillende CRM systemen. Daarom kan een consumenten helpdesk medewerker ook geen zakelijke contracten inzien en omgekeerd.
Je kunt inderdaad niet in 1 “ my-odido” of app omgeving een consumenten en een zakelijk product combineren. Het zijn twee verschillende CRM systemen. Daarom kan een consumenten helpdesk medewerker ook geen zakelijke contracten inzien en omgekeerd.
Dus zonder een wijziging van mijn mailadres op het zakelijke abonnement kan ik de informatie van dit abonnement niet inzien? Of is er een speciale zakelijke pagina (of app, nog beter)?
Zie hier de login voor Odido zakelijk. Welke eigenschappen precies bij jouw abonnement zitten weten we hier niet. Er zijn veel zakelijke producten met elk hun eigen parameters en SLA. Daarom bespreken we op dit forum alleen consumentenproducten.
Bedankt Eric voor de login pagina. Is er ook een support community voor de zakelijke kant? Als ik bij de zakelijke link inlog zie ik alsnog mijn particulier abonnement en niet mijn zakelijke.
Dan hebben ze een sturing mechanisme gebouwd tussen zakelijk en consumenten op basis van email adres. Dat klopt dan ook met het advies om 2 verschillende mailadressen te gebruiken.
Zakelijk heeft geen community, er is alleen de telefonische helpdesk.
https://www.google.nl test 1
https://www.google.com test 2
Triggert dit die moderator approval onzin?
Edit: Nee, het hebben van twee links is niet waarom mijn vorige comment in een zwart gat verdwenen is.
Kortom,
En ja, die Mijn Odido login pagina’s zijn hetzelfde wat betreft login functionaliteit, je wordt op basis van email doorgestuurd. Het verschil is de extra text op de pagina, zoals de Salesforce links op de zakelijke pagina.
Dank. Kortom; er is vanuit Odido geen oplossing voor dit specifieke probleem.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.