Goedemiddag, als lid bij Odido sinds juni 2024, moet ik tot mijn grote teleurstelling tot de conclusie komen dat Odido haar belofte niet waar kan of heeft gemaakt. Ik heb Odido vele malen in de gelegenheid gesteld hun gedane belofte voor een stabiel internet verkeer met stabiele TV aansluiting na te komen. Dat heeft geresulteerd in 5 mediaboxen, waarvan ik de nu tweemaal de verouderde versie maar heb geaccepteerd, vele telefonische meldingen , wachttijden en nog veel meer ergenis dat voor mij nu de maat vol is en ik van mijn overeenkomst met Odido af wil. Bufferend beeld, geen internet, geluid wat niet synchroon loopt , hangende mediaboxen, die allen maar door een harde reset weer te benaderen zijn (tijdelijk). Dit is wanprestatie van Odido en gezien de talloze ervaringen op Internet over Odido, ben ik ervan overtuigd dat het Odido ook niet zal gaan lukken om dat te realiseren. Oppassen met deze cowboys, als je kenbaar maakt er van af te willen vanwege wanprestatie en nu het vertrouwen in een oplossing weg is. Neem dan maar een paar extra verlofdagen op, want dan wordt je in de wacht gezet naar de afdeling die daar over gaat....
Datum van ervaring: 02 december 2024