Skip to main content

Goedemiddag, als lid bij Odido sinds juni 2024, moet ik tot mijn grote teleurstelling tot de conclusie komen dat Odido haar belofte niet waar kan of heeft gemaakt. Ik heb Odido vele malen in de gelegenheid gesteld hun gedane belofte voor een stabiel internet verkeer met stabiele TV aansluiting na te komen. Dat heeft geresulteerd in 5 mediaboxen, waarvan ik de nu tweemaal de verouderde versie maar heb geaccepteerd, vele telefonische meldingen , wachttijden en nog veel meer ergenis dat voor mij nu de maat vol is en ik van mijn overeenkomst met Odido af wil. Bufferend beeld, geen internet, geluid wat niet synchroon loopt , hangende mediaboxen, die allen maar door een harde reset weer te benaderen zijn (tijdelijk). Dit is wanprestatie van Odido en gezien de talloze ervaringen op Internet over Odido, ben ik ervan overtuigd dat het Odido ook niet zal gaan lukken om dat te realiseren. Oppassen met deze cowboys, als je kenbaar maakt er van af te willen vanwege wanprestatie en nu het vertrouwen in een oplossing weg is. Neem dan maar een paar extra verlofdagen op, want dan wordt je in de wacht gezet naar de afdeling die daar over gaat....

Datum van ervaring: 02 december 2024

Hey ​@zegmaarjij, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je feedback. Ik zie inderdaad dat er veel contact is geweest met de telefonische klantenservice. Ik zou graag een poging willen wagen om dit voor je op te lossen. Nu zie ik dat je op 02-12 contact hebt gehad om het contract te ontbinden, ik wil graag een poging wagen om het op te lossen maar als je het liever wilt ontbinden kan ik dat ook voor je in gang zetten. 

Goedemiddag, dank voor uw reactie. Ik ben echter erg somber dat nog meer pogingen om de boel werkend te krijgen, zullen lukken. Ik heb genoeg pogingen gedaan en medewerking verleend dat dat  mogelijk had kunnen zijn. Ik blijf bij mijn voorstel zoals gemeld. Te weten: Mijn overeenkomst met Odido wordt beëindigd per 1 januari 2025 zonder verplichting voor mij om verder abonnement geld te blijven voldoen. Ondertussen kan ik opzoek naar een nieuwe internetaanbieder inclusief TV. Graag verneem ik zsm of u hiermee akkoord gaat. Helaas, maar Odido heeft naar mijn mening wanprestatie geleverd en voldoet niet aan haar beloftes. Ik denk daarom genoeg gegronde redenen te hebben, om onder de overeenkomst uit te kunnen. Verder zal ik de nieuwsgroep en truspilot, indien u dat wenst, blliven voorzien van uw medewerking in deze, als u akkoord gaat met mijn voorstel.

Mart van Schijndel

Ik begrijp je sentiment hierin volledig ​@zegmaarjij. Graag ontvang ik een laatste bevestiging voordat ik het contract opzeg. Je wilt dat ik het contract per 01-01-2025 opzeg, is dit akkoord? Dan zet ik het in gang! 

Goedemiddag, vanmorgen weer een herstart nodig gehad van de TV box om TV te kunnen kijken. En weer bufferend en vastlopend beeld om via NPO te kijken. Nee, mijn laatste twijfel was, maar blijft nu ook weg. Zegt u alstublieft het contract per 1 -1-2025 op. Met dien verstande dat de betaalverplichting voor mij dan natuurlijk ook vervalt. Graag zie ik hiervan en bevestiging tegemoet per mail of via de app. Of in deze nieuwsgroep. Dan maak ik er een screen shot van. Wel moet mij van het hart, dat ik in ieder geval het meedenken van Odido tot nu toe waardeer.

Mart van Schijndel

Bedankt voor de terugkoppeling ​@zegmaarjij, ik heb het contract per 01-01-2025 voor je opgezegd. Je ontvangt hier spoedig een bevestiging van! 

Goedemiddag, zojuist de bevestiging ontvangen per mail hierover. Echter, waar ik specifiek om verzoek, de betaalverpichting vervalt dan ook, wordt hierin niet genoemd. Kan ik daarvan uitgaan?

Als je contract op 1-1-2025 wordt ontbonden stopt ook de facturatie per die datum. De internet verbindingen worden vooruit gefactureerd. Er volgt dus nog een slotfactuur waarop eventueel teveel vooruit gefactureerde dagen van januari worden gecrediteerd. Daarna volgt een uitbetaling van een creditfactuur naar jouw rekening.

Reageer