Skip to main content

Hoi,  de bestelde wifipunten zijn nooit afgeleverd door de bezorg dienst, bleef hangen in bij de sorteer. en na enige tijd hebben wij deze maar afgemeld.

Nu krijgen we bericht om deze terug te zenden..  dus nooit gekregen en nu terug sturen beetje vreemd.
Ik neem aan dat ze ook kunnen zien in het modem dat deze nooit zijn aangesloten, maar ook kunnen zij zien dat de apparatuur nooit is afgeleverd.   Graag contact want bellen is drama

Hi ​@Merlin1201, goed dat je hiervoor een topic gestart bent.

Ik ben voor je gaan kijken en ik zie een oud abonnement en een nieuw abonnement bij ons. Op beide abonnementen zie ik geen bestelling van een wifipunt en hier is ook geen e-mail over verzonden. Kan je misschien wat meer duidelijkheid geven hierover? 

Hoi,  de bestelde wifipunten zijn nooit afgeleverd door de bezorg dienst, bleef hangen in bij de sorteer. en na enige tijd hebben wij deze maar afgemeld.

Nu krijgen we bericht om deze terug te zenden..  dus nooit gekregen en nu terug sturen beetje vreemd.
Ik neem aan dat ze ook kunnen zien in het modem dat deze nooit zijn aangesloten, maar ook kunnen zij zien dat de apparatuur nooit is afgeleverd.   Graag contact want bellen is drama

Kan zijn want ik maak deze aan voor mijn moeder,  haar Mail is XXXX en woont in Tiel. XXXX nummer XX

Zij is onlangs verhuist en woont in het bejaardenhuis, Ik heb al contact gehad met klantenservice en die zouden melding plaatsen, echter heeft ze nu een herhaal mail gekregen.
Hopelijk kunnen jullie dit kortsluiten voordat ze automatisch afschrijven.

Moderator edit: Het niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Hey ​@Merlin1201, dank voor de informatie.

Ik zie inderdaad dat het ergens niet goed is gegaan. Ik heb het wifipunt handmatig afgemeld in het systeem. Als het goed is zal er niks afgeschreven worden. Als je hier nog iets over hoord, trek dan gelijk aan de bel, dan ga ik het onderzoeken! 

Nou dat is top,  als het wordt afgeschreven dan zal ik het melden.

Dankje ​@Merlin1201

Reageer