Ik ben opzoek naar mijn oude facturen van tmobile thuis, waar en hoe kan ik deze opvragen?
Alvast bedankt!
Ik ben opzoek naar mijn oude facturen van tmobile thuis, waar en hoe kan ik deze opvragen?
Alvast bedankt!
Welkom op onze community!
Ik help je graag verder bij het vinden van je oude facturen.
Je kunt deze vinden in jouw oude Mijn Odido omgeving, deze is nog toegankelijk. Hier blijven de facturen maximaal 2 jaar bewaard.
Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik help graag!
Hoi Teresa,
Dank voor je bericht!
Ik ben alleen opzoek naar oudere facturen, weet jij waar en hoe ik die kan opvragen?
Groetjes, Rija
Hoe oud zijn die facturen dan die jij zoekt? Als ze normaal betaald zijn gelden er AVG regels waarbij data niet "onbeperkt " bewaard mag worden namelijk.
Hoi Eric,
Ik heb het over facturen van 2022, dus niet heel oud. Ik zou deze graag willen opvragen weet jij waar ik deze kan vinden?
Groetjes, Rija
Nee, maar nu geef je al wat meer info voor een moderator. zet ook de maand die je zoekt er nog bij, want als deze er nog zijn, dan zal het handmatig moeten worden opgezocht.
Dankjewel Eric!
Ik ben opzoek naar de internet thuis facturen van jun, jul, aug, sep, okt, nov 2022
Hey
Het beleid rondom het bewaren van facturen en gegevens is in lijn met de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Dit is een Europese richtlijn waar Odido zich aan moet voldoen. Heb je vragen hierover? Dan kun dit terugvinden in ons privacy statement op www.odido.nl/privacy.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.