Skip to main content

Hallo Odido,

De overstapdatum van Odido thuis internet + bellen naar andere provider is op 17-12-2024, maar vandaag 13-12-2024 hebben jullie alles stopgezet. Waarom is dat??? Ik heb thuis apparaturen die echt geen seconde zonder internet kunnen en ik vind het buiten gewoon vervelend. Contact gehad met jullie klantenservice, er werd gezegd alles is eerder stopgezet sorry kunnen we niets terugdraaien. En wordt mooi afgedaan met het aanbieden van een voucher. Ik accepteer dat niet wat er gebeurd is en dat voucher ook niet!

Ik ben niet zomaar overgestapt omdat het internet 's avonds het bijna niet deed. Jammer voor jullie dat jullie geen aandacht investeren voor bestaande klanten en jullie laten klanten weglopen en als straf enkele dagen zonder internet laten zitten. Ik vind het onbeschoft gedrag tegen klant!

Als je de overstapservice hebt gebruikt, dan is het de nieuwe provider die de lead heeft in het afsluiten en omzetten van jouw fysieke lijn. Odido heeft daar gehoor aan te geven, en waarschijnlijk is vandaag de patch al omgezet. Mocht je de apparatuur van de nieuwe provider al in huis hebben zou je kunnen proberen alvast die router aan te sluiten.


Ik had het apparaat al aangesloten, hij doet het niet. Heb eerst naar KPN gebeld en toen naar Odido allebei hebben 17-12-2024 de geplande overstapdatum staan op de 17e. Wat ik nog steeds raar vind is te vroege afsluiting van Odido.


Reageer