Skip to main content
10000 Topics
formele klacht in met betrekking tot mijn Odido Internet + TV abonnement (klantnummer
Geachte Odido Klachtenafdeling, ( ja klachten@odido.nl bestaat niet dus maar naar de klantenservice gemaild en ook hier want anders naar de geschillencommissie en nog meer energie kwijt Hierbij dien ik een formele klacht in met betrekking tot mijn Odido Internet + TV abonnement (klantnummer DWQ39331). Op 23 mei 2025 heb ik een verlenging van mijn abonnement aangevraagd, inclusief TV. Odido heeft deze verlenging geannuleerd en vervolgens na diverse contactmomenten niet correct opnieuw uitgevoerd. In de periode daarna heb ik in totaal circa 5 uur telefonisch contact gehad met uw klantenservice, waarbij ik herhaaldelijk van het kastje naar de muur werd gestuurd. Er werden toezeggingen gedaan over terugbellen, een compensatie en een nieuw aanbod, maar niets is structureel nagekomen. Ondanks het ontbreken van de afgesproken dienstverlening is op 27 juni 2025 een bedrag van €30,71 geïncasseerd (factuurnummer TMT1052975509). In Mijn Odido staan bovendien onjuiste gegevens over de actieve producten. Daarnaast ervaar ik het gedrag van enkele medewerkers als ongepast. Onder andere werd ik betiteld met opmerkingen als “mevrouw doe rustig” terwijl ik slechts uitleg vroeg, wat ik als denigrerend en niet klantvriendelijk ervaar. Samenvattend: De verlenging van 23 mei 2025 is niet juist verwerkt Er is onterecht €30,71 afgeschreven op 27 juni 2025 Er is geen werkende TV-dienst geleverd Beloftes over terugbellen en een aanbod zijn niet nagekomen Er is geen compensatie geboden voor mijn verloren tijd en gemaakte kosten Mijn formele verzoek: Restitutie van het afgeschreven bedrag (€30,71) Correcte beëindiging van het huidige abonnement per direct Mogelijkheid om opnieuw alleen internet af te sluiten onder nieuwe klantcondities Een passende compensatie voor de gemaakte kosten en de 5 uur onnodige telefoontijd Indien ik binnen 5 werkdagen geen inhoudelijke en afdoende reactie ontvang, ben ik voornemens deze kwestie voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie via: 👉 www.degeschillencommissie.nl/telecommunicatie Mijn gegevens ter volledigheid: Klantnummer: DWQ39331 Factuurnummer: TMT1052975509 Afgeschreven bedrag: €30,71 op 27 juni 2025 Naam: Adres: Ik verzoek u mijn klacht met de nodige spoed en zorgvuldigheid te behandelen. Met vriendelijke groet, Angela

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen