Skip to main content
  • 927 Topics
  • 9,634 Reacties
927 Topics
Klacht verlenging
Beste, Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn recente pogingen om mijn contract te verlengen en de iPhone 14 Paars te verkrijgen bij jullie bedrijf. Afgelopen zondag heb ik mijn contract verlengd om de iPhone 14 Paars te ontvangen. Volgens de informatie die ik heb, is dit toestel nog steeds leverbaar. Echter, na het plaatsen van de bestelling heb ik geen bevestigingsmail ontvangen. De volgende dag heb ik met jullie gebeld om de status van mijn bestelling te controleren. Helaas kon niemand mij helpen; ik kreeg te horen dat mijn contract niet kon worden verwerkt en dat het toestel momenteel niet leverbaar is. Ik werd beloofd dat er teruggebeld zou worden, maar dit is niet gebeurd. Opnieuw heb ik de volgende dag gebeld, 's ochtends deze keer, en kreeg ik hetzelfde verhaal te horen: mijn contract kan niet worden verwerkt en er werd me beloofd dat ik om 14 uur teruggebeld zou worden. Opnieuw heb ik echter geen telefoontje ontvangen. 's Avonds heb ik nogmaals gebeld en na 35 minuten in de wacht te hebben gestaan, kreeg ik opnieuw te horen dat mijn contract niet kan worden verwerkt vanwege de onbeschikbaarheid van het toestel. Er werd me verteld dat er niets aan gedaan kan worden en dat ik gewoon moet wachten. Echter, toen ik aangaf dat ik mijn contract wilde opzeggen vanwege deze situatie, werd mij verteld dat ik het toestel, dat ik overigens nog niet heb ontvangen, wel volledig moet betalen?! Ik ben nu al 5 dagen zonder telefoon en het lijkt erop dat niemand bij jullie bedrijf in staat is om dit probleem op te lossen. Ik voel me in een lastige situatie, omdat ik geen service heb ontvangen voor iets wat ik al heb besteld en waarvoor ik nu in de problemen kom. Ik hoop dat jullie deze kwestie serieus nemen en zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden, want momenteel voel ik me zeer gefrustreerd en in de steek gelaten als klant.
Bad experience Odido Gouda
I went to pickup my i phone 15 pro today. On arriving everything looked normal. I was greeted by a guy as usual. I provided my order details and they brought the iphone from inside. First comment was if I had a Greek business partner. I said yes and he said he was Greek as well, so I thought he was happy to see a Greek name. The problem started after he asked for my bank card. I used my personal bank card for the application but he refused to accept it and demanded for the business card. Luckily I had my business card with me and gave it to him. I still didnt get why he wanted my business card as the montly payment is still connected to my personal card. Then he did some more verifications and asked questions which were weird but wont go into details. After that he started opening my iphone packet. I immediately asked him to stop saying he should not do it. The iphone was a surprise gift and we wanted the person to open it herself. But he gave the most absurd reason saying he is not sure if I would go out of the shop and come with an empty box saying there was no iphone inside. Basically he was saying if I was going to steal the iphone. I immediately objected saying if I had ordered it online they would have never opened it. But he ignored what i said and opened everything anyways. I didn’t say much as we really needed the phone today. I quickly finished the formalities and left. Now the question is I am neither Greek nor White. Now as an owner of a company I cannot fire my employees because they are white as it will affect their family kids etc. But it is also important to maintain a social balance atleast in the professional field. If there was other reason why the employee behaved that way we would like to know. Regarding the iphone we are considering to return the phone and cancel the subscription as we still have 14 days to do so.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen