Skip to main content
Beantwoord

Ophalen in de winkel

  • 17 June 2024
  • 11 reacties
  • 147 Bekeken

Hallo, ik heb afgelopen maandagavond een Samsung S24 Plus besteld en gekozen voor ophalen in de winkel. Er stond dat het direct leverbaar is, maar ik wacht al een week en heb nog steeds geen sms ontvangen. Donderdag ga ik op vakantie, dus ik vraag me af wanneer ik de telefoon kan ophalen? Bedankt alvast!

Mijn bestelnummer is 214787921.

11 reacties

Beste Leigarcia,

Bedankt voor uw bericht. Aangezien u een bestelnummer heeft, adviseer ik u contact op te nemen met de klantenservice van Odido. Zij kunnen u verder helpen en nagaan of de telefoon inmiddels is binnengekomen. Helaas ben ik geen medewerker van Odido, dus ik kan deze informatie niet voor u opzoeken. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat er 'direct leverbaar' staat, maar u nog niets heeft ontvangen.

Ik wens u nog een fijne avond en aarzel niet om contact op te nemen als u verdere vragen heeft.

Met vriendelijke groet,
Kyomi

 

Hi Kyomi,

Bedankt voor je reactie! Ik heb gisteren al contact opgenomen met de klantenservice en toen ik vroeg hoe lang ik nog moet wachten kreeg ik als antwoord "Ik weet het niet". Daarom wil ik hier vragen of iemand anders van odido mij kan helpen.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Leigarcia, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de Samsung Galaxy S24 Plus gaat! Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik ben bang dat 'ie is vastgelopen. Het door jou gekozen toestel is namelijk inderdaad direct leverbaar, dus ik zou verwachten dat je deze enkele dagen geleden al had kunnen ophalen. Ik heb voor de zekerheid mijn collega's van de shop in Nijmegen gemaild om te vragen of jouw toestel niet toch toevallig voor je klaarligt.

Anders zal ik je bestelling moeten annuleren, zodat je deze opnieuw kan doen. Ik denk alleen niet dat je hem dan nog voor je vakantie in huis hebt. Mijn excuses voor dit ongemak. Wil je dat ik je bestelling nu alvast annuleer? Laat het me dan weten. Dan ga ik voor je aan de slag!

Hoi Marciano,

Bedankt voor je reactie, kan je mijn bestelling dan annuleren? Dankjewel

Kan je mij aub laten weten als de toestel wel in de winkel klaarligt? Anders annuleer mijn bestelling maar.

Reputatie 7
Badge +9

Hi leigarcia, de shop heeft inmiddels gereageerd dat het toestel nog niet in de winkel ligt. Ik heb een andere afdeling gemaild om te vragen of zij de bestelling kunnen controleren en doorvoeren. Wil je hierop wachten of wil je toch dat ik de bestelling annuleer? Ik hoor het graag van je!

Is het nog mogelijk dat ik mijn bestelling morgen of donderdag ochtend kan ophalen? Als dat niet mogelijk is, wil ik hem wel graag annuleren.

Hi Marciano, ik heb een nieuwe bestelling geplaatst dus wil je alsjeblieft mijn oude bestelling annuleren? Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Leigarcia, ik ben er nog druk mee bezig om jouw toestel in de shop te krijgen. Mijn collega van bestellingen heeft jouw toestel naar de shop in Nijmegen gestuurd. De kans is aanwezig dat je hem nog op tijd kan ophalen, maar ik moet even reactie van de shop afwachten. Mocht 'ie er niet uiterlijk morgenochtend liggen, dan kan ik hem altijd nog voor je annuleren. En mocht 'ie wel op tijd zijn, dan kan ik je nieuwe bestelling annuleren. Ik zou het voor nu nog heel even afwachten tot we zekerheid hebben. Ik hoop namelijk dat je je eerste bestelling nog op tijd kan ophalen! 😊

Hi Marciano, ik heb een bestelling gisteren geplaatst en gekozen voor thuis bezorging. Ik heb hem net binnen! En nog steeds geen sms van de shop. Mijn oude bestelling kan dus gewoon geannuleerd worden, maar heel erg bedankt voor je hulp!

 

Groetjes,

Leila

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Leila, wat top dat je je nieuwe bestelling al zo snel hebt ontvangen! Ik heb je oude bestelling zojuist geannuleerd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag en alvast een hele fijne vakantie! 😄

Reageer