Skip to main content
Beantwoord

Status van mijn bestelling

  • 25 June 2024
  • 10 reacties
  • 128 Bekeken

Hoi, ik heb op 23 juni een IPhone 15 Pro Max besteld. Had graag geweten hoe lang ik daarop moet wachten. 
bestelnummer 215466896

groet, Louk 

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dutchy27 

Heb je gekozen om je bestelling op te halen in de winkel? Mits op voorraad kan dat enkele werkdagen duren, je ontvangt vanzelf bericht zodra je hem kan ophalen.

Indien je had gekozen voor bezorgen dan kan je hier de status controleren.

Dat enkele dagen had ik graag wat preciezer geweten zodat ik een en ander kan plannen, vervoer bijv ik zit in een rolstoel, ben afhankelijk van hulp en die moet ik regelen. 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Dutchy27  Wat een geweldige aankoop, en zeker het wachten waard.
De telefoon wordt naar de winkel gestuurd daar kan enige tijd overheen gaan.

Preciezer is niet te voorspellen je hebt altijd te maken met voorraad en de hoeveelheid bestellingen en koeriers.

Geen zorgen je krijgt de tijd om vervoer en hulp te regelen.

Misschien kunnen de moderators iets meer zien.

Groetjes🌞

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Louk, tof dat je voor de iPhone 15 Pro Max bent gegaan! Ik verwacht stiekem dat je 'm vandaag of morgen kan ophalen. Houd je telefoon goed in de gaten, want mijn collega's in de shop nemen contact met je op zodra die voor je klaarligt! Laat je het ons weten als het zover is?

Mooi dan kan ik mijn begeleiding bellen en vragen naar haar mogelijkheden deze week , dank, ik laat het jullie weten, ook wat ik van de iPhone vindt al gebruikte ik al een pro Max en dat is zó goed bevallen dat ik er nu weer voor ga. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Louk, helemaal goed. Ik hoop dat je 'm snel in handen hebt. Ik heb zelf ook de 15 Pro Max. En ik vind het echt een top toestel! 🙌🏻

Zonder je te willen uitputten, wat maakt het voor jou een top toestel?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Louk, geen probleem hoor! Ik ga zo om de 2 jaar steeds voor de Pro Max, vooral voor het grote scherm en de goede camera. Ik kijk onderweg (in de trein) vaak YouTube en series, dus dan vind ik dat erg fijn. Ook maak ik heel veel foto's en vooral videos om elk jaar een compilatiefilm te maken. Geweldige kwaliteit zijn m’n videos en hij is vooral ook lekker snel! Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen en hoe die voor jou bevalt? Ik ben erg benieuwd! 

Hoi Marciano, heb de nieuwe iPhone 15 pro Max nu een paar dagen, wat een mooi toestel is dat. Veel apps zien er anders uit en het gaat allemaal heel snel. Ik ben vooral veel met muziek bezig. Op de iPhone klinkt dat niet verkeerd. Veel contact met anderen op sociale media. Dus ik heb het toestel heel wat uren voor mijn snufferd. Ik moet nog veel ontdekken denk ik. Maar dat komt goed!

doeii

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Dutchy, tof dat je je iPhone 15 Pro Max inmiddels in gebruik hebt genomen en dat je het een mooi toestel vindt. Dat dacht ik stiekem al wel! Dat vind ik zelf altijd het mooie aan een nieuw toestel of iOS: lekker ontdekken wat er mogelijk is en wat de nieuwe functies zijn. Ik zoek soms wel eens op YouTube naar 'Top 10 hidden features iPhone 15 Pro Max’ of 'Top 10 hidden features iOS 17’. Wellicht vind je dat ook leuk om te zien. Ik wens je er in ieder geval nog heel veel plezier mee en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik zijn er voor je! 😄

Reageer