Skip to main content
Beantwoord

Afhalen bestelling

  • 28 June 2024
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Goedendag, zou iemand mee kunnen kijken naar mijn order en waar die zich nu bevind? Heb namelijk nog geen sms ontvangen van de zaak.

bestel nummer 215713300

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Berrytan 

Is het toestel dat je hebt besteld op voorraad wanneer je op de Odido website kijkt en dat toestel weer wilt bestellen? Het duurt vaak enkele werkdagen als het toestel op voorraad is.

Waqqas bedankt voor je reactie.

Toestel was en is nog steeds op voorraad maar vroeg me af of iemand vanuit Odido mijn order kon traceren. Plus het aangeven dat het enkele dagen duurt is voor mij vaag, geef gewoon een aantal (werk)dagen aan. :/

Reputatie 7
Badge +9

Hey Berry, tof dat je een nieuw toestel hebt besteld! Als het toestel op voorraad is kan je uitgaan van 1 tot 3 dagen voordat het toestel in de shop voor je klaar ligt. Soms kan je 'm de volgende dag al ophalen, soms na 4 dagen. Vandaar dat we altijd enkele dagen communiceren. Aangezien je je bestelling op vrijdag hebt gedaan kan het iets langer duren door het weekend. Ik verwacht dat je tussen maandag en woensdag een SMS van mijn collega's uit de shop ontvangt om hem op te halen. Laat je het ons weten als het zover is?

Reageer