Skip to main content
Beantwoord

eSIM melding geen sim

  • 29 June 2024
  • 8 reacties
  • 83 Bekeken

Ik heb gisteren een esim aangevraagd, geen QR code ontvangen, maar nu ben ik dus onbereikbaar. Mijn gewone simkaart doet het niet meer én de Esim werkt ook niet. Op mijn Oddido staat dat ik een Esim heb maar die werkt helemaal niet. Ik kan alleen noodoproep en mijn telefoon geeft de melding. Geen SIM. Wat kan ik nu doen?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het snelst is als je langs een winkel gaat met legitimatie 

Het is voor mij niet mogelijk om naar een winkel te gaan omdat deze niet in mijn omgeving zit. Kan dit ook op afstand opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag Angel, van harte welkom op de Community! Ik zie dat de eSIM inderdaad in Mijn Odido voor je klaarstaat. Je moet deze alleen nog activeren. Dit doe je op deze pagina in Mijn Odido: Sim Toestel & Smartwatch | Odido

Zie afbeelding:

Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄

Heb deze geactiveerd echter werkt het nog steeds niet!

ik kan het echt nergens terug vinden en ben dus nog steeds onbereikbaar. Mijn normale SIM doet het ook al 2dagen niet meer. Als ik een fysieke SIM krijg is dan het probleem opgelost? 

Reputatie 7
Badge +14

Ga even langs een winkel, dan hebben ze alles aanwezig om dit te fixen.

Dat begrijp ik, maar er is hier geen winkel in de omgeving.

Reputatie 7
Badge +9

Hi, wat apart dat het niet werkt na activatie! Ik zie dat er nog steeds een klaarstaat om gedownload te worden. Zijn er (per ongeluk) 2 aanvragen gedaan om een eSIM klaar te zetten? Wat kreeg je precies te zien toen je de simkaart activeerde? En wat gebeurd er als je de eSIM die nu klaarstaat in Mijn Odido download en activeert? Ik denk dat er 2 eSIM's besteld waren en dat de verkeerde (de eerste) nu geactiveerd is die in het systeem niet gekoppeld staat. Ik hoor het graag van je!

Reageer