Skip to main content
Beantwoord

iPhone ophalen in winkel

  • 19 June 2024
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Hoi! Ik heb afgelopen maandag een bestelling gedaan (215121837) van de iPhone 15 128GB Zwart. Dit na een dramaverhaal van een kwijtgeraakte bestelling bij PostNL. Ruim 2 weken later kon de bestelling geannuleerd worden nadat het onderzoek bij PostNL was afgerond. 
Nu dacht ik: ik haal m gewoon op bij de Odido winkel en zo de bestelling opnieuw geplaatst.
Nu sprak ik gisteren een collega via jullie chat en blijkt dat het telefoon niet op voorraad is…?
Ik zie m niet in het lijstje van telefoons met levertijd staat.
Kunnen jullie dit nog eens nakijken en een inschatting geven hoe lang dit nu gaat duren?
Anders neig ik toch via een andere partij te verlengen die wel gewoon meteen kunnen leveren.
Bedankt! Eva

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eva, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je bestelling was kwijtgeraakt, maar fijn om te lezen dat het onderzoek inmiddels is afgerond. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat nog geen uur geleden contact hebt gehad met mijn collega en dat je bestelling is geannuleerd. Is er nog iets dat ik voor je kan doen? Ik hoor het graag van je! 😊

Hoi Eva, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je bestelling was kwijtgeraakt, maar fijn om te lezen dat het onderzoek inmiddels is afgerond. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat nog geen uur geleden contact hebt gehad met mijn collega en dat je bestelling is geannuleerd. Is er nog iets dat ik voor je kan doen? Ik hoor het graag van je! 😊

 

Hoi @Marciano van Odido, dank voor je reactie op mijn vraag.
Ik heb inderdaad inmiddels de order geannuleerd, Belsimpel kon het toestel gelijk leveren.
Dus ik ben geholpen, dank en fijne dag!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eva, fijn dat je je telefoon op die manier toch gelijk in handen hebt kunnen krijgen. Dankjewel en jij ook een hele fijne middag!

Reageer