Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeren

  • 29 June 2024
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Hallo,

 

het lukt mij niet om mijn e-sim te activeren.

helaas geen toegang tot fysieke simkaart kunnen jullie dit voor mij doen? Qr code gedownload maar blijft non actief.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @gkcn03 excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Alsnog van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0233, klopt dat? Daarbij zie ik inderdaad dat er een eSIM klaarstaat voor activatie. Het simkaartnummer van de eSIM eindigt op ***0957, is dat het simkaartnummer welke je wilt activeren? Had je de QR-code al gescand? Als je deze hebt gescand, staat het al gekoppeld aan je toestel en dient deze alleen nog even geactiveerd te worden. 

Als je mij hierop akkoord kunt geven, activeer ik 'm gelijk voor je! 

Hallo @gkcn03 excuses voor de late reactie, je topic was ons ontglipt. Alsnog van harte welkom op onze Community! Laten we samen naar een oplossing kijken. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0233, klopt dat? Daarbij zie ik inderdaad dat er een eSIM klaarstaat voor activatie. Het simkaartnummer van de eSIM eindigt op ***0957, is dat het simkaartnummer welke je wilt activeren? Had je de QR-code al gescand? Als je deze hebt gescand, staat het al gekoppeld aan je toestel en dient deze alleen nog even geactiveerd te worden. 

Als je mij hierop akkoord kunt geven, activeer ik 'm gelijk voor je! 

 

Hoi het is al opgelost, heb een nieuwe simkaart ipv e sim, dank voor de reactie.

Reputatie 6
Badge +7

@gkcn03 Ah, top! Dank voor het doorgeven. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 

Reageer