Skip to main content
Beantwoord

Bestelling annuleren

  • 17 June 2024
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

Ik zou graag mijn bestelling (bestelnr 215117140 ) willen annuleren.

zodat ik opnieuw kan verlengen en een andere verzendmethode kan selecteren.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Manon, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone 15 Pro gaat! Ik las mee in je andere topic en ik zag dat je over 2 dagen op vakantie gaat. Ik kan je bestelling voor je annuleren, echter kan ik niet garanderen dat je hem nog op tijd hebt als je een nieuwe bestelling plaatst en voor thuisbezorging kiest. Laat het me maar weten of ik 'm alsnog moet annuleren. Dan doe ik dit direct voor je! 😊

Oké! Heb je enig idee hoelang het normaal duurt met bezorgen in de winkel? Is er een kans dat hij daar dan morgen of uiterlijk overmorgen zou kunnen liggen? Dus in ieder geval meer kans als thuis bezorgen ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi Manon, ik ga altijd uit van 2-3 dagen voordat 'ie klaarligt in de winkel. Dus ik verwacht stiekem dat jouw toestel (gemiddeld gezien) woensdag voor je klaarligt, maar ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. Het komt namelijk soms zelfs voor dat een toestel na 1 dag al klaarligt, maar het kan ook donderdag worden. Met thuisbezorging verwacht ik ongeveer hetzelfde, maar aangezien je bestelling nu al loopt, is de kans groter dat 'ie eerder voor je klaarligt in de winkel dan wanneer je opnieuw je bestelling plaatst en dan kiest voor thuis bezorgen. De kans is dus zeker aanwezig en - mocht je je bestelling niet annuleren - ik duim in ieder geval voor je!

Houd je telefoon dan goed in de gaten voor een SMS vanuit de Shop en mocht je woensdagmiddag nog geen SMS hebben gehad, stuur me dan voor de zekerheid woensdag nog een berichtje, dan double check ik de bestelling nog voor je!

Hi Manon, ik ga altijd uit van 2-3 dagen voordat 'ie klaarligt in de winkel. Dus ik verwacht stiekem dat jouw toestel (gemiddeld gezien) woensdag voor je klaarligt, maar ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. Het komt namelijk soms zelfs voor dat een toestel na 1 dag al klaarligt, maar het kan ook donderdag worden. Met thuisbezorging verwacht ik ongeveer hetzelfde, maar aangezien je bestelling nu al loopt, is de kans groter dat 'ie eerder voor je klaarligt in de winkel dan wanneer je opnieuw je bestelling plaatst en dan kiest voor thuis bezorgen. De kans is dus zeker aanwezig en - mocht je je bestelling niet annuleren - ik duim in ieder geval voor je!

Houd je telefoon dan goed in de gaten voor een SMS vanuit de Shop en mocht je woensdagmiddag nog geen SMS hebben gehad, stuur me dan voor de zekerheid woensdag nog een berichtje, dan double check ik de bestelling nog voor je!

 

Dankjewel @Marciano van Odido 

Ik wacht het nog even af en duim dat hij morgen klaar zal liggen…

 

Reputatie 7
Badge +9

Geen dank, Manon. Houd me maar op de hoogte. Ik duim zeker met je mee!

Reageer