Skip to main content
Beantwoord

Levering telefoon op releasedag in de shop

  • 18 July 2024
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Hi, ik heb eergisteren in de shop een bestelling gedaan, deze telefoon wordt vrijdag gereleased. (uit de Samsung flip/fold lijn) Kan ik er vanuit gaan dat deze telefoon dan op de release dag op te halen in de shop en hij daar dus vrijdag al aankomt? 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Gonster, gaaf dat je voor de Samsung Fold gaat! Vanaf vandaag starten we met het uitleveren, dus de kans dat jouw toestel vandaag in de shop ligt is groot. Echter kan ik het niet met 100% zekerheid zeggen. Ik weet namelijk niet hoeveel bestellingen er zijn gedaan en hoeveel voorraad we hebben (en of er 'te veel’ klanten vóór jou de Fold6 hebben besteld). Zodra jouw telefoon in de shop ligt, ontvang je een SMS van mijn collega's uit de shop. Ik hoop dat dit vandaag is. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord? Ik ben erg benieuwd! 😄

Reputatie 2

Hoi Gonster, gaaf dat je voor de Samsung Fold gaat! Vanaf vandaag starten we met het uitleveren, dus de kans dat jouw toestel vandaag in de shop ligt is groot. Echter kan ik het niet met 100% zekerheid zeggen. Ik weet namelijk niet hoeveel bestellingen er zijn gedaan en hoeveel voorraad we hebben (en of er 'te veel’ klanten vóór jou de Fold6 hebben besteld). Zodra jouw telefoon in de shop ligt, ontvang je een SMS van mijn collega's uit de shop. Ik hoop dat dit vandaag is. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord? Ik ben erg benieuwd! 😄

Kreeg al heel vroeg een sms dan hij klaar lag! helemaal toppie!

 

Reputatie 6
Badge +7

@Gonster Top! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe Fold6! 😄

Reageer