Skip to main content
Beantwoord

Bestelling ophalen in Odido shop

  • 17 June 2024
  • 4 reacties
  • 133 Bekeken

Ik heb vanmorgen mijn odido abonnement verlengt, en wacht nu met smart op mijn iPhone 15 pro!

ik had contact gehad met een medewerker en deze gaf aan dat ik het beste kon kiezen voor ophalen in de winkel omdat hij er dan het snelst zou zijn.

Nu lees ik net dat het wel aantal werkdagen kan duren voordat het binnenkomt. Terwijl mijn zusje voor twee weken terug een nieuwe heeft besteld ( ook iPhone 15 pro) thuis laten bezorgen en deze de volgende dag er al was.

kan ik dan niet beter kiezen voor laten bezorgen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Manon216 

Een paar werkdagen kan je wel wachten toch? Je krijgt vanzelf bericht wanneer je hem op kan halen anders moet je hem annuleren en opnieuw bestellen. Ophalen is wel iets veiliger dan laten bezorgen met PostNL vind ik.

Hallo @Waqqas 

 

ik snap wat je bedoeld, ik ga echter over twee dagen op vakantie en had gehoopt het misschien voor die tijd te hebben. Vandaag m’n vraag 

Reputatie 7
Badge +14

We snappen dat heel goed, maar de shops hebben geen voorraad van dit soort toestellen vanwege overvallen. Jouw toestel zal dus naar de shop worden gezonden. Daar aangekomen ontvang je een sms van de shop medewerkers dat hij voor jou klaar ligt.

Dankjewel voor je bericht @eric 

@Waqqas @eric 

is er alsnog een mogelijkheid om de bestelling te annuleren, en dat ik opnieuw verleng en dan kies voor thuis bezorgen?

ik las via een andere vraag in deze community dat dat ook was gebeurd.

Reageer