Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ophalen bestelling?

  • 13 July 2024
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Hoi! Ik heb een iPhone besteld en gekozen voor ophalen in de winkel. Ik kan vervolgens via de site mijn bestelling niet volgen. 
 

het gaat om ordernummer 216471469. 
 

wanneer zou hij er ongeveer zijn?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @svenbacker 

Een bestelling die je wilt ophalen in de winkel kan je niet online volgen, het kan enkele werkdagen duren voordat je bericht krijg t van de winkel medewerker mits op voorraad.

Dank @Waqqas deze had ik gevonden inderdaad. Maar ik zou wel enige indicatie willen. Is het nog mogelijk mijn bestelling om te zetten naar thuisbezorging? 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Sven, je bestelling omzetten naar thuisbezorging is niet mogelijk. Je kan uitgaan van 1-3 dagen voordat je telefoon voor je klaarligt. Aangezien je bestelling op zaterdag is gedaan, verwacht ik dat je rond woensdag een SMS ontvangt van mijn collega's in de shop om 'm op te halen. Laat je het ons weten als het zover is?

Ha @Marciano van Odido  dankjewel ik wacht af. Schiet me nog een vraag te binnen, kan ik in de winkel mijn oude iPhone nog inleveren voor korting? 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Sven, dat is zeker mogelijk! Je kunt het eventueel ook online regelen (https://www.odido.nl/toestelinruil), maar dan krijg je de inruilwaarde teruggestort op je bankrekeningnummer. Wat je zelf liever hebt! 😊

Reageer