Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Hulp bij correcte gegevens Thuis Abonnement
Beste klantenservice, aangezien ik zeer recent goed geholpen ben via dit platform, ga ik het nog eens proberen waar bij het telefonisch niet gelukt is. Ik heb problemen met het inzichtelijk krijgen van mijn (nieuwe) T-Mobile thuis abonnement. Zowel ik als mijn vrouw kunnen terecht op het account voor de mobiele gegevens, maar nergens staan de gegevens van het Thuis contract. Een beetje achtergrond informatie: In Mei heb ik een overstap geprobeerd voor een week naar Ziggo, waaruit bleek dat er mij iets verkocht was wat ik niet wilde. Hierdoor ben ik weer terug naar T-mobile gegaan, maar omdat er in de overstap tussen de providers iets fout was gegaan, was mijn contract al beëindigd en moest er een nieuw contract aangemaakt worden Ik heb hier een tijdje terug ook voor gebeld, zij gaven aan dat, aangezien mijn vorig contract op mijn mailadres stond, er geen nieuw contract toegevoegd kon worden. Ik heb hiervoor het mailadres van mijn vrouw opgegeven, maar achteraf blijkt nu dat hier dus ook niks mee gedaan is (terwijl gezegd werd dat ze het daar aan gingen toevoegen) Ik ben er nu achter gekomen omdat ik een koppelcode voor de ESPN nodig heb, die ik waarschijnlijk kan vinden bij mijn contractgegevens. Het liefst heb ik het gewoon inzichtelijk in mijn eigen account, als het niet anders kan dan via mijn vrouw, en indien nodig kan ik een nieuw mailadres hiervoor maken. Wederom bedankt voor het meekijken, meedenken en helpen hiervan :)
Hulp bij My T-mobile account in orde te krijgen
Beste klantenservice, aangezien ik zeer recent goed geholpen ben via dit platform, ga ik het nog eens proberen waar bij het telefonisch niet gelukt is. Ik heb problemen met het inzichtelijk krijgen van mijn (nieuwe) T-Mobile thuis abonnement. Zowel ik als mijn vrouw kunnen terecht op het account voor de mobiele gegevens, maar nergens staan de gegevens van het Thuis contract. Een beetje achtergrond informatie: In Mei heb ik een overstap geprobeerd voor een week naar Ziggo, waaruit bleek dat er mij iets verkocht was wat ik niet wilde. Hierdoor ben ik weer terug naar T-mobile gegaan, maar omdat er in de overstap tussen de providers iets fout was gegaan, was mijn contract al beëindigd en moest er een nieuw contract aangemaakt worden Ik heb hier een tijdje terug ook voor gebeld, zij gaven aan dat, aangezien mijn vorig contract op mijn mailadres stond, er geen nieuw contract toegevoegd kon worden. Ik heb hiervoor het mailadres van mijn vrouw opgegeven, maar achteraf blijkt nu dat hier dus ook niks mee gedaan is (terwijl gezegd werd dat ze het daar aan gingen toevoegen) Ik ben er nu achter gekomen omdat ik een koppelcode voor de ESPN nodig heb, die ik waarschijnlijk kan vinden bij mijn contractgegevens. Het liefst heb ik het gewoon inzichtelijk in mijn eigen account, als het niet anders kan dan via mijn vrouw, en indien nodig kan ik een nieuw mailadres hiervoor maken. Wederom bedankt voor het meekijken, meedenken en helpen hiervan :)
Inzicht Thuis abonnement via account
Hulp bij correcte accountgegevens Thuis Abonnement
Uitbarsting van Frustratie: Onacceptabele Service en Eindeloos Gedoe met T-Mobile Thuis
Ik ben diep teleurgesteld en razend over de absoluut erbarmelijke service die ik heb moeten doorstaan bij mijn pogingen om mijn T-Mobile Thuis aansluiting te realiseren. Het is gewoonweg belachelijk dat mijn afgesproken aansluitdatum van 14-7-23 is verstreken, en ik zit nog steeds zonder enige vorm van fatsoenlijke verbinding! Het hele proces om een of andere onbekwame monteur van Guidion langs te laten komen om dit probleem te verhelpen, was een regelrechte nachtmerrie. Laten we het hebben over hoe mijn allereerste afspraak verkeerd wordt ingepland als een stomme belafspraak in plaats van een verdomd monteursbezoek. Alsof dat niet genoeg was, wordt mijn tweede afspraak plotseling zonder enige verdomde waarschuwing verschoven naar dezelfde dag. Serieus, hoeveel respect hebben jullie voor mijn tijd? Na grote tijd van ellende en gezeik heb ik eindelijk die monteur over de vloer gehad, maar wat krijg ik? Nul, nada, noppes! Ik zit hier nog steeds met mijn duimen te draaien en een irritante "verbinding" die in geen enkel universum als werkend kan worden beschouwd. Het is verdomme onbegrijpelijk dat, zelfs na al het gedoe dat ik heb moeten doorstaan, er geen enkele vorm van oplossing is bereikt. Ik eis van T-Mobile Thuis dat ze eindelijk hun act opvoeren en mijn situatie fatsoenlijk oplossen. Ik tolereer het niet langer dat ik zo lang zonder enige vorm van deftige verbinding zit, en dat jullie herhaaldelijk falen in het fatsoenlijk plannen van een afspraak! Ik verwacht een snelle en verdomd effectieve oplossing voor mijn problemen. Het is hoog tijd dat jullie je verantwoordelijkheid nemen en ervoor zorgen dat ik eindelijk eens fatsoenlijk online kan zijn. Bovendien wil ik compensatie zien voor de talloze verdomde uren die ik heb verspild aan dit klantonvriendelijke circus en het ongemak dat jullie mij hebben veroorzaakt. Kunnen jullie deze zaak serieus nemen en mijn situatie binnen afzienbare tijd fatsoenlijk op lossen?? Ik verwacht resultaten, geen verdomde smoesjes meer. Update: Alsof de situatie nog niet belachelijk genoeg was, moet ik jullie er nu op wijzen dat jullie "oplossing" gewoonweg een lachertje is. Na herhaaldelijk bellen, komen jullie er uiteindelijk achter dat de verdomde monteur van Guidion de ticket niet eens heeft doorgezet. En nu moet ik jullie bedanken voor het doorgeven aan Ziggo dat mijn internet werkt, terwijl dat natuurlijk totaal niet waar is! Ziggo is gestopt en ik zit hier zonder enige verdomde werkende verbinding van T-Mobile! En wat krijg ik te horen als ik verdomme de klantenservice bel? Niets meer dan het zoveelste belachelijke excuus dat het naar de technische dienst is doorgezet. Serieus, als jullie aan Ziggo doorgeven dat het werkt, zorg er dan verdomme voor dat het daadwerkelijk werkt! Ik zit hier nu zonder en dankzij die waardeloze voucher van jullie schiet ik ook geen ene moer op! Het is verdomme onacceptabel dat jullie zo'n clusterfuck hebben weten te creëren en mijn geduld tot het uiterste hebben getest. Los dit onmiddellijk op en zorg ervoor dat ik eindelijk kan genieten van de verdomde verbinding waar ik al die tijd voor heb betaald. Ik verwacht geen excuses meer, ik verwacht actie! Met minachting,Boze klant---
Al weken ellende t-mobile thuis leveren de glasvezel niet op
Kan iemand a.u.b. helpen?! Wij zitten hier in een bizarre situatie. Terwijl ik dit bericht schrijf heb ik in de afgelopen 3.5 weken inmiddels 32 bel-uren geteld waarvan ik meer dan de helft in de wacht heb gestaan. En nog steeds is de situatie niet opgelost. Een aantal weken geleden werd ik gebeld door iemand van de sales afdeling van t-mobile. Zij kwam met een ogenschijnlijk prachtig aanbod voor internet en tv thuis. Na behoorlijk te hebben doorgevraagd werd mij plechtig van alles beloofd. Ik ben akkoord gegaan met het aanbod en heb de overstap van KPN naar t-Mobile gemaakt. Al snel stond er een monteur van Gideon voor de deur die alles heeft geïnstalleerd. Echter bleek na installatie dat er van alles mis was en dat wat beloofd was helemaal niet klopte. Ik heb t-mobile gebeld waar al snel werd toegegeven dat sales er een puinhoop van maakte door dingen te verkopen die niet waar waren. Op mijn vraag of er gelogen is, werd het antwoord 'JA' gegeven. Ik heb gevraagd het abonnement direct te beëindigen en hierover een mail te sturen aan mij en intern zodat ik direct weer gebruik kon maken van de service van KPN. De meneer die mij te woord stond heeft mij keurig geholpen en deze procedure in gang gezet. Thuis hebben wij de nog aanwezige spullen van KPN aangesloten en alles van t-mobile netjes in de doos teruggestuurd. Want zo zijn we, ondanks we zijn voorgelogen, dan ook wel weer. Helaas was al snel duidelijk dat er geen internet een tv te ontvangen was. En hier begint het lange pad van wanhoop, waarbinnen het begrip 'telecommunicatie' een andere betekenis krijgt. T-mobile gaf aan keurig hun hele procedure te hebben doorlopen en KPN bleef aangeven dat t-mobile de glasvezelkabel nog steeds zou bezetten, waardoor zij hun diensten niet kunnen leveren. T-mobile geeft hierop aan dat dit niet waar is en zij daadwerkelijk deze glasvezelkabel hebben opgeleverd. Hou je vast….na minimaal 32 uren bellen van KPN naar T-mobile vice versa, heeft 1 persoon bij t-Mobile toch de oorzaak gevonden! Je raad het nooit: Er gaat normaliter 2 weken overheen voordat binnen het systeem de glasvezelkabel wordt opgeleverd ofwel vrij gegeven. Oké…… dat betekend dus dat al die uren bellen en de wanhoop bij mij en de werknemers van t-Mobile en KPN de afgelopen 2 weken voor niets zijn geweest?! Deze meneer gaf tevens aan dat ik nog even geduld moest hebben want dan zou de kabel uiterlijk maandag 30 juli vrij komen. 30 juli, contact met KPN opgenomen. Je raad het nooit: nee hoor mevrouw, de gladvezelkabel is nog steeds bezet! Wederom met t-mobile gebeld...en weer wordt er aangegeven dat het niet waar is dat dit zo is, ondanks ik de week ervoor heb gehoord dat dit wel zo is. Nu snap ik er helemaal niets meer van, heb al bijna een maand geen internet en tv, ik leef op 2 internet bundeltjes die ik van de klantenservice heb gekregen zodat we vanuit een hotspot kunnen werken. Maar er komt geen oplossing. Er zijn een aantal mensen geweest die erg hun best hebben gedaan en mij netjes te woord hebben gestaan. Maar er zijn meerdere contactmomenten geweest waarbij men gewoon de telefoon op heeft gehangen of mij dermate lang in de wacht heeft gezet en dan alsnog de verbinding verbroken, Dit afgezien van een aantal medewerkers die mij ronduit onbeschoft te woord hebben gestaan. U mag wel weten dat deze situatie dermate veel stress oplevert dat ik inmiddels radeloos ben en hier de nodige gezondheidsklachten aan overhoud. Het is bijna ongelooflijk dat deze situatie gewoon kan blijven bestaan. Ik heb ondanks bovenstaande nog steeds mijn mobiele abonnement bij t-mobile. En dit zou ik graag zou houden? Maar wat maakt dat er niemand is in zo'n groot bedrijf die hier een oplossingen voor heeft terwijl zij dit zelf hebben veroorzaakt? Zou dit betekenen dat ik dus nooit meer internet of tv zal hebben op dit adres? Ik hoop dat er 1 iemand is binnen t-mobile die iets kan doen. Dat zou een wereld van verschil maken…….🙏🏼

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen