Hoi T-Mobile,
Ik heb sinds december 2020 T-Mobile Thuis.
Afgelopen december 2022 heb ik met jullie gebeld dat ik wilde opstappen. Ik heb toen besloten, nadat jullie medewerker mij een half jaar korting had toegezegd besloten om toch te blijven bij jullie.
Ik ga verhuizen in oktober en heb toch besloten T-Mobile Thuis te verlaten. Echter kan ik mijn contract niet opzeggen op dit moment omdat het nog tot december 2023 loopt?!
Nu heb ik de mails van afgelopen december 2022 opgezocht, en schijnbaar was de tegenprestatie van de korting dat mijn contract is verlengd met 12 maanden.
Daar was ik dus niet van de op de hoogte. Uiteraard staat er in de mail vermeld dat de looptijd van het abonnement 12 maanden is. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik daar niet na gekeken en staat me ook niet bij dat dit in het telefoongesprek is verteld. Bovendien ben ik al abonnee vanaf 2020 was mijn 1-jarig contract al voorbij en ben ik in de veronderstelling dat mijn abonnement al lange tijd opzegbaar was, met 1 maand opzegtermijn.
Afijn. Kunnen we iets regelen dat ik mijn contract alsnog per oktober kan opzeggen?
Contract opzeggen
Beste antwoord door JEFFxNL
Hey
Ik ben ook meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat onze Sales afdeling je een nieuwe aanbieding heeft aangeboden. Je gaat dan een nieuw contract in en zit je officiëel een nieuw jaar aan vast. Nu ga je verhuizen en wil ik je allereerst feliciteren met je nieuwe woning! In principe verhuizen wij met je mee mits dit mogelijk is. Is er geen aansluiting nodig dan kun je het contract opzeggen. Als je een verhuisbewijs hebt kunnen we het contract ook nu voor je opzeggen. Ik zag dat je hier op de 15e al contact over hebt gehad met onze klantenservice. Je kunt dit gemakkelijk zelf invoeren in My T-Mobile. Hier hebben we ook een topic over geschreven en je mag ons altijd ook telefonisch bereieken!
Het is inmiddels helemaal geregeld.
Dank voor je inzet Tommie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.