Ik heb een maand overlap van mijn oude provider (Ziggo) en de nieuwe provider T-Mobile. Volgens de installatie monteur kan ik de abo kosten van Ziggo via T-Moble terug ontvangen. Hoe doe ik dat ?
mvg, Peter
Ik heb een maand overlap van mijn oude provider (Ziggo) en de nieuwe provider T-Mobile. Volgens de installatie monteur kan ik de abo kosten van Ziggo via T-Moble terug ontvangen. Hoe doe ik dat ?
mvg, Peter
Hoi
Helaas klopt het verhaal van de Guidion installatie monteur niet. Je kunt soms gebruik maken van de overstapservice die t-mobile biedt, maar dat had indien mogelijk bij de bestelling moeten worden gedaan. De overstapservice service is een vooraankondiging naar de oude provider en een afmelding van het oude abonnement op de dag van de start van de t-mobile dienstverlening.
Als er geen overstapservice is, dan dien je zelf het opzeggen van de oude provider te doen en rekening te houden met hun opzegtermijn.
Hoi
Desondanks wens ik je nog heel veel plezier met het Internet toe!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.