Skip to main content

Ik heb een T-mobile thuis account. Deze vraagt inloggen via de microsoft authenticator app. Echter heb ik de gegevens hiervan niet meer. Nu wil ik graag inloggen en blijft hij om de code vragen. Dus ik kom er niet meer in.

Kan T-mobile in mijn account de 2FA veranderen naar een sms code zodat ik er weer in kan?
 

Benieuwd naar jullie oplossingen!

Hi @JKLMike, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je doen, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Ook heb ik dan een paar minuten van je tijd nodig omdat je een code ontvangt als ik dit voor je omzet, deze code is maar 5 minuten geldig. Kan je mij een privébericht sturen, als je de tijd hebt om dit te doen, met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zet ik het meteen voor je om! Alvast bedankt.


Hi @JKLMike, welkom op onze Community!

Dat kan ik zeker voor je doen, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Ook heb ik dan een paar minuten van je tijd nodig omdat je een code ontvangt als ik dit voor je omzet, deze code is maar 5 minuten geldig. Kan je mij een privébericht sturen, als je de tijd hebt om dit te doen, met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zet ik het meteen voor je om! Alvast bedankt.

 

Bedankt voor het regelen Tommie! Alles werkt weer naar behoren.


Reageer