Skip to main content
  • 2,269 Topics
  • 16,159 Reacties
2268 Topics
Wifi werkt niet
3 februari kom ik 19:00 thuis mijn wifi doet het niet die ochtend nog wel. Dus ik doe alle handelingen om het weer werkend te krijgen. Lukt niet dus ik bel t-mobile, de vrouwlijke medewerker kan het probleem niet vinden en wilt een monteur langs sturen. Maja het is donderdag avond je voelt de bui al hangen. Dus ik moet het weekend zonder tv door brengen maar ik zou wel een mail krijgen voor gratis internet die mail werkt niet vervolgens krijg ik erna een mail dat ze me proberen te bellen of ik terug wil bellen. Dus nou daargaan we weer in de lange wachttijd. Deze mannelijke medewerker is druk alles aan het uitzoeken voor mij. En vertelt mij dat t-mobile zomaar zonder reden ( betaal elke maand netjes) nooit gedoe hebben beëindigd!! Zonder een aankondiging zonder contact zonder reden de medewerker is met stomheid geslagen. Je kunt je voorstellen dat ik woest was/ ben. Hij maakt me meteen weer klant en zorgt dat ik geen aansluitkosten betaal want ik zei al dat ga ik niet doen en dat ik wil dat er melding van wordt gemaakt. Maar ik kon online een klachtenformulier vinden nou die is dan goed verstopt want ik kan hem niet vinden. Maar ook is de enige compensatie de niet aanmeldkosten. Ik heb ook mijn telefoon abonnement bij hun." Mijn onbeperkt internet " is niet zo onbeperkt als hun zeggen want ik krijg melding dat het op is. Vind dit rond uit slecht en onbeschoft! Vanaf de 15e kan ik weer verbinding krijgen maar dan moet er ook nog een monteur komen want alles wat nu bij mij thuis staat moet weer terug ( waar ik ook nog niks van heb gehoort) maar hoe is het mogelijk dat jullie een abonnement zomaar opzeggen? En dan de klant voor jullie fout laat opdraaien?
Home wifi upgrade after entering new contract
Last December I went to T-mobile shop in Eindhoven to check on the mobile offers packages offers without intending to buy or enter in a contract, but the sales person their kept convincing me and gave me an attractive offer if I buy a mobile. The offer was that I will pay 25 for unlimited internet & call + pay 25 Euro on home wifi (5 euro discount) + mobile instalment (the mobile is OPPO Reno6 which I paid most of the amount) and upgrading my house wifi from 100 Mbit/s till 1000 Mbit/s. Due to my existing data at that time the sales person advised me that after I finish with my existing data you can come any time to activate the mobile internet and get the home internet upgrade. I went on vacation and unfortunate I & my family infected with Covid 19 outboard and I stucked for longer time. when I came back I Anyway when I went last week to the T-Mobile in Eindhoven they said they will not be able to upgrade the home wifi and I need to pay an extra amount to upgrade as they had some changes on the rates. I said this is not negotiable at all as I entered new agreement with T-mobile due to the home internet upgrade and it will be activated anyway within 4 months. we spoke to the customer service together and the lady from customer service asked me to contact sale T-mobile on Monday morning. I called and I spent my lunch break between the two division which each one trying to throw the ball to the another saying its either t-mobile phone or t-mobile home and end up that i will not get the upgrade and try to contact T-mobile home again. for me it is not my problem T-mobile home or T-mobile phone its one company and this was not professional at all and I need someone to sort this issue without exueces Can anyone advise who should I contact or
Traag en wegvallende WIFI
Op 26 januari gebeld met tmobile, vanwege traag en soms wegvallende wifi thuis. de m edewerker die ik aan de lijn had stelde me allerlei vragen en er zijn testen gedaan, bij de snelheidsmeting kwam er 11mb uit terwijl het tegen de 100mb moet zijn, zelfs de medewerker schrok daarvan. Mod e m uit en weer aan het stroom gezet om het opnieuw op te starten , maar dit keer maar tussen de 17 en 29 mb , wat nog steeds veel te weinig is . Zelf had ik al van alles geprobeerd (andere kanalen, modum restarten, wifi versterker) maar ter vergeefs. Een monteur moest langs komen, een afspraak gemaakt en deze kwam 7 februari langs en heeft ook weer alles opgemeten. Verbinding t/m ons huis was goed, dus het probleem was binnenshuis. Na de rest bekeken te hebben constateerde de monteur dat er geen isra punt is in het huis en dat de lijn 2 keer is doorgetrokken (vandaar de trage en wegvallende internet) , conclusie er moet een isra punt geplaatst worden (Isra herstel) . Dit is doorgegeven en ik zou binnen 48 uur gebeld worden voor een afspraak voor een isra herstel. Ik ben nooit meer terug gebeld, een aantal dagen later gebeld met guidion (bedrijf van de monteur) die geven aan dat de opdracht hiervoor wel is gestuurd en dat ik bij tmobile zelf moet zijn. Tmobile dus weer gebeld, maar die geven aan dat de technische afdeling de opdracht hebben ge annuleerd (zonder maar iets te laten weten), omdat volgens de meting de verbinding goed was volgens hun (tot aan het huis is het goed ja, maar binnenshuis niet) . Na weer wat vragen beantwoord te hebben, moest de medewerker contact opnemen met de persoon van technische dienst die de opdracht heeft geannuleerd, maar die was niet aanwezig en ik zou zeker uiterlijk de volgende dag terug gebeld worden . maar weer tervergeefs... geen belletje ontvangen. Een dag daarna weer gebeld voor de status (de 4de telefoontje al die ik pleeg) , alleen weer een andere medewerker waar ik weer alles opnieuw moest uitleggen en weer alle stappen moest doorlopen en zoveel zelfde vragen gesteld werd , zij zou haar best doen om dit op te lossen, alleen degene van de technische dienst was er weer niet en ik zou dit keer echt de volgende dag terug gebeld worden, (het begon er als een smoes uit te zien om maar op te hangen) ik geloofde natuurlijk niet dat ik terug gebeld zou worden , maar mevrouw van tmobile beloofde me echt terug te bellen en wel met een oplossing en ze zou zelfs een terugbel verzoek in haar agenda zetten. De vol g ende dag 18 februari intussen , (je ra ad het al) werd ik natuurlijk weer niet terug gebeld . Ondertussen nog steeds dezelfde problemen en dat terwijl ik thuis moet werken. Dit is echt op zijn zachtst gezegd gewoon absurd, echt te gek voor woorden, en dat voor zo een groot bedrijf. Er worden allerlei beloftes gedaan die niet nagekomen worden, Ik betaal voor iets wat ik niet krijg en niet meer goed werkt, terwijl het simpel is op te lossen (een isra herstel) door een soort contactdoosje te plaatsen. Maar goed, m aandag 21 februari voor de 5 de keer weer gebeld ... en weer opnieuw alles moeten uitleggen. Ik wilde de leidinggevende spreken maar dat kon en mocht absoluut niet. maar wat blijkt, er is helemaal niets in het systeem vast gelegd of genoteerd van alle telefoontjes die ik heb gepleegd, alleen het eerste telefoontje dat ik problemen zou hebben is genoteerd. Nogmaals echt belachelijk slecht voor zo een groot bedrijf waar ik al jaren klant bij ben. Zo ga je niet met je betrouwbare klanten om. Ik verwacht op zn minst wel een beetje service en verwacht ook dat het simpel weg opgelost wordt. De medewerker beloofde me nu echt dat het opgelost zou worden, en dat ik binnen vandaag en morgen 22-02-2022 een telefoontje krijg van KPN om een afspraak in te plannen voor een isra herstel. Maar daar geloof ik natuurlijk niks meer van. graag zou ik dit zsm opgelost willen hebben dmv een isra herstel.
Talloze problemen met wifi en wifipunten
Wij zijn mede voor betere wifi overgestapt naar T-mobile. Vanuit naasten werd T-mobile ook zeer aangeraden. Echter merken wij dat sinds de Zyxel T-50 modem, de wifi erg hard achteruit is gegaan. Er zijn al talloze monteurs langsgekomen.. Ons wifi bleek eerst op een verkeerd kanaal aangesloten te zijn, daarna waren er nog tal andere problemen die waren ‘opgelost’. Nog steeds hebben we op de tweede verdieping bijna geen wifi meer terwijl het maar 1 trap omhoog is, wij niet in een nieuwbouwhuis wonen en er voor de rest geen enkel ander probleem hoeft te zijn met de wifi omdat dit er eerst niet was? Het hoofdprobleem wordt nu niet eens meer opgelost maar er werd een wifipunt aangeboden. Wat ik overigens onnodig vind, hiermee wordt ook het hoofdprobleem met ons model gewoon weggeschoven en maar opgelost door een wifipunt. De hoofdmodem werkt al niet naar toebehoren en na uren met de klantenservice aan de lijn te hebben gezeten is hier 0,0% begrip voor. Uiteindelijk hebben wij dus toch de wifipunt een kans gegeven, de eerste deed het gewoonweg niet en wilde maar niet verbinden met ons model. Hij geeft een heel ander netwerk aan, wat betekend dat wij overigens hoe dan ook met een ander netwerk continu moeten gaan verbinden als wij een trap op of af gaan. Maar hij verbindt überhaupt gewoon helemaal niet? Teruggestuurd en weer een tweede wifipunt gisteren ontvangen: exact hetzelfde probleem. Hij verbindt gewoon helemaal niet, wij hebben écht alle stappen doorlopen. Monteur wordt uiteraard niet meer langs gestuurd, wifipunten werken niet, hoofdmodem doet het niet.. Wat valt hier nog aan te doen? We worden hier oprecht gewoon moedeloos van. Ik kan niet fatsoenlijk studeren thuis noch werken samen met mijn andere gezinsleden.
Bedraad verbinden Wifi-punt via switch
Helaas konden aardige medewerkers van de klantenservice niet helpen, dus een vraagje voor de community: Waarom verbindt het Wifi-punt (Zyxel) niet via een UTP-kabel dat is aangesloten op een switch, dat weer aangesloten is op het modem (Zyxel)? Puntsgewijs de situatie: Aan de achterkant van het Wifi-punt geeft de aangesloten UTP-kabel wel knipperende lichtjes (er is dus een connectie?), maar het Wifi-punt blijft een verbinding zoeken (onderste lichtje knippert continu); De switch betreft een Netgear GS108 8-poorts Gigibit, overigens heb ik het eerder ook met een andere switch geprobeerd maar dat werkte ook niet; Wanneer ik het Wifi-punt rechtstreeks via UTP-kabel aansluit op het modem dan doet hij het wel, echter die 4 poorten in het modem heb ik al nodig voor tv zelf, tv-ontvanger T-Mobile (anders hapering bij live tv), omvormer zonnepanelen en de switch. Maar het Wifi-punt, de UTP-kabel, de poort (op de bovenverdieping) en de modem zijn dus niet kapot; De overige UTP-kabels uit de switch zijn aangesloten op overige poorten, waar ik wel gewoon verbinding uit haal voor andere apparaten. Dus de switch is ook niet kapot; Het Wifi-punt via wifi laten versterken is door de eigenschappen van mijn huis en locatie aansluitingen/modem geen reële optie. Mijn conclusie (als leek) is dus dat het Wifi-punt van Zyxel (verkregen via T-Mobile) niet werkt met een switch. Klopt deze conclusie? En hoe kan ik dat oplossen? Als dit niet is op te lossen met het Wifi-punt van Zyxel, wat voor Wifi-versterker is dan aan te raden bij een abonnement van T-Mobile, bij een Zyxel-modem en bij de switch Netgear GS108 8-poorts Gigibit? Alvast bedankt!

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen