Het is een beetje moeilijk te helpen zonder verdere informatie.
Wat is de precieze foutmelding die je browser geeft?
Heb je een eigen domeinnaam voor je website?
Als je liever de url van je website niet geeft, kun je mischien wel zeggen waar die gehost is?
Hallo @Tessebes
Misschien kan je ook eens contact opnemen met de host van je website om te vragen of je IP adres wordt geblokkeerd.
hij geeft aan via laptop dat het te lang duurt voordat de pagina reageert.
controleer firewall/ proxy
controleer verbinding
windows netwerkcontrole
Via telefoon zegt hij welkomkind.nl is niet bereikbaar controleer verbinding
Het gaat om welkomkind.nl
op dezelfde apparaten doet de site het wel op het kantoor met ziggo wifi
@Tessebes
Hier doet de website het wel via Odido WiFi, je kan eens contact opnemen met de host van je website om te kijken of je IP adres wordt geblokkeerd.
Misschien zou je ook nog in de Zyxel de DNS servers aanpassen, gebruik bijvoorbeeld 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (Google).
https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/wijzigen-t-mobile-thuis-dns-306314
@Tessebes
Hier doet de website het wel via Odido WiFi, je kan eens contact opnemen met de host van je website om te kijken of je IP adres wordt geblokkeerd.
Misschien zou je ook nog in de Zyxel de DNS servers aanpassen, gebruik bijvoorbeeld 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (Google).
https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/wijzigen-t-mobile-thuis-dns-306314
dankjewel, ik kan het altijd proberen :)
Ik kan via mijn Odido verbinding (met ook de odido nameservers) jouw website ook wel gewoon bereiken. Het idee van @Waqqas dat je ip adres misschien geblokkeerd is door zxcs/vimexx is denk ik dan op dit moment het meest aannemelijke. Zie hier bovendien een vergelijkbaar geval: