Geen internet Access met Sony soundbar

  • 26 February 2024
  • 8 reacties
  • 66 Bekeken

Heb sinds eind afgelopen jaar glasvezel aansluiting met een nieuw modem van Odido. Ik kan al mijn internet apparaten met dit modem verbinden echter met mijn Sony Soundbar type HT-ZF9 lukt dit niet. Ik krijg zowel met een bekabelde verbinding als ook met WIFI de melding dat de Connection “OK” is echter Internet Access geeft aan “Failed”. Als ik diezelfde soundbar met een eigen router verbind heb ik dit probleem niet en heb dan volledig internet verbinding.

Heb al diverse malen gebeld met helpdesk van Odido echter zonder succes.

Teresa van Odido 2 maanden geleden

Welkom op onze Community! @André Vola 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik vermoed dat dit gaat om hetzelfde issue als in dit topic: Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56 | Odido community

Gelukkig is er inmiddels een update beschikbaar waarmee de bug is opgelost. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar @Tommie van Odido met de vraag of hij de update naar je uit wil sturen. Ik weet zeker dat je binnenkort weer heerlijk geniet van je speaker! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @André Vola 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik vermoed dat dit gaat om hetzelfde issue als in dit topic: Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56 | Odido community

Gelukkig is er inmiddels een update beschikbaar waarmee de bug is opgelost. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar @Tommie van Odido met de vraag of hij de update naar je uit wil sturen. Ik weet zeker dat je binnenkort weer heerlijk geniet van je speaker! 

Hallo Teresa.

Dankjewel voor je snelle reactie. Laat ik hopen dat dit de oplossing is.

Ik ben redelijk nieuw in deze manier van communiceren, vandaar mijn volgende vraag. Hoe wordt die update naar mij gestuurd?

Reputatie 7
Badge +8

@André Vola Geen zorgen! Wanneer de update naar het modem wordt gepushed, zal dit automatisch gaan. Je hoeft hier zelf niks voor te doen.

@Tommie van Odido Hallo Tommie. Kun jij me melden wanneer die update gaat plaatsvinden? 

@Tommie van Odido Hallo Tommie. Ik zie dat mijn soundbar inmiddels verbonden is met internet. Dan zal die update inmiddels plaatsgevonden hebben. In ieder geval super bedankt. Mijn probleem is opgelost. 

Reputatie 6
Badge +2

@André Vola Super om te lezen dat de update is doorgekomen en alles weer naar behoren werkt! Mocht je in de toekomst ergens tegen aan lopen dan weet je ons te vinden, we staan altijd klaar om verder te helpen.

@Tommie van Odido @Teresa van Odido Ik heb ook al maanden last van dit probleem. Kan je de Firmware update naar mijn router sturen?

@ Andre, mooi dat het voor jou gelukt is.

Bedankt,

Niels

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Niels493, zeker! Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

Reageer