Hallo.
ik kan mijn citation 100 niet verbinden met wifi. Google home ziet de speaker wel, maar wifi verbinden lukt niet. Ik heb 2.4 en 5 g geprobeerd zonder resultaat. Ook reset inclusief modem heeft geen resultaat. Kan iemand mij helpen??
Hallo.
ik kan mijn citation 100 niet verbinden met wifi. Google home ziet de speaker wel, maar wifi verbinden lukt niet. Ik heb 2.4 en 5 g geprobeerd zonder resultaat. Ook reset inclusief modem heeft geen resultaat. Kan iemand mij helpen??
Welkom bij Odido!
Als je een Zyxel T-56 router hebt, is dat een bekend probleem.
Zet je klantnummer in je profiel, en vraag
Daarna is het probleem opgelost, en andere dingen proberen (zoals 2.4/5GHz, Wifi-6 of WPA3 uitzetten) zijn, zoals je ontdekt hebt, nutteloos.
Er is weken terug al gevraagd om daar een sticky topic van te maken, want er zijn momenteel heeeel veel mensen die hier last van hebben, maar dat blijkt onmogelijk.
Hoe dan ook: zet je klantnummer in je profiel, de moderatoren zijn ingeseind, ik verwacht dat het voor dinsdag opgelost is.
Welkom op onze Community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij je speaker weer kunt verbinden, ik help je graag om dit te realiseren! Zoals
Ik heb je gelijk op de lijst gezet hiervoor. Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag zal worden uitgestuurd.
Hallo,
bedankt voor de snelle reacties! Wat fijn, dan wacht ik morgen even af!
Hallo,
ik hoor het graag!
groet,
Michel
Hi
Helaas
Ik had het nog niet gedaan
Hoi
Hey
Blij om te horen dat hij weer werkt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.