Skip to main content
  • 1,427 Topics
  • 8,428 Reacties
1428 Topics
Tele2 - Odido: geen bundel USA meer?
Hoi, Ik ben nu in California, USA. Waar ik voorheen (4x eerder in de afgelopen 12 maanden) met tele2 altijd een sms kreeg om een bundel te kopen (laatste keer in mei 2023) krijg ik nu (2 november 2023) helemaal geen sms om een bundel te kopen. Zoals we weten is Tele2 nu Odido. Het netwerk verbindt me wel met AT&T. Maar ik krijg geen welkomst-sms met tarieven en bundel opties, zoals ik dat wel altijd bij Tele2 kreeg. Ik heb ook een sms met GROEN L gestuurd naar 1280 (zoals ik dat voorheen deed) en hierop ook nog steeds niks gehoord, gekregen of kunnen internetten via bundel. Met handmatig instellen t-mobile USA en AT-T krijg ik de melding dat ik wel aangemeld ben op netwerk, maar ik heb nog steeds geen bundel ontvangen 1) werkt het sowieso niet meer voor oud-Tele2 gebruikers in de USA? 2) ik heb nu sms GROEN L verstuurd, is niks mee gebeurd. Als ik nu in NL aankom wordt het geld dan toch afgeschreven? Ps. Heb dit bericht ook bij ander topic over Tele2 USA geschreven, maar er kwam geen antwoord, misschien omdat het topic van iemand anders was. Excuses voor de doublure Dit is de sms die ik altijd voorheen (mei 2023) kreeg; en nu dus niet: Welcome in the United States of America! Can you smell the freedom? Voordelig internetten kan hier met een GROENE Verre Landen Bundel. Sms naar 1280: GROEN XS (150MB voor EUR 6), GROEN S (350MB voor EUR 10), GROEN M (1000MB voor EUR 20) of GROEN L (2000MB voor EUR 30). Na bevestiging via sms is je bundel 31 dagen geldig. Zonder bundel betaal je EUR 0,10 per MB. Je dataroaming buitenbundellimiet staat standaard op EUR 10 per maand (=100MB). Zodra deze limiet bereikt is laten we het weten. Bellen (lokaal of naar Nederland) kost EUR 1,75 per minuut en gebeld worden EUR 1,27 per minuut. Sms'en kost EUR 0,75 per bericht. Een fijn verblijf! Tele2 Voor ik deze trip naar de USA ging heb ik op 31 oktober 2023 de tarieven opgevraagd bij Odido en ik kreeg deze sms: Voordelig internetten kan hier met een GROENE Verre Landen Bundel. Sms naar 1280: GROEN XS (150MB voor EUR 6), GROEN S (350MB voor EUR 10), GROEN M (1000MB voor EUR 20) of GROEN L (2000MB voor EUR 30). Na bevestiging via sms is je bundel 31 dagen geldig. Zonder bundel betaal je EUR 0,10 per MB. Je dataroaming buitenbundellimiet staat standaard op EUR 10 per maand (=100MB). Zodra deze limiet bereikt is laten we het weten. Bellen (lokaal of naar Nederland) kost EUR 1,75 per minuut en gebeld worden EUR 1,27 per minuut. Sms'en kost EUR 0,75 per bericht.Tot gauw, Odido
Slecht mobiel netwerk
Beste T-Mobile community, Wederom maar weer een melding van slechte ontvangst mobiele netwerk. Voor een jaar terug al een eerste melding hierover gemaakt en helaas geen adequate oplossing. Voor bijna 3 weken geleden maar weer eens een melding gedaan en wederom geen goede oplossing. Zie hieronder mijn eerdere meldingen. Twee weken geleden ben ik van de Samsung S9+ overgestapt naar de Samsung S23+ en ja hoor nog steeds een slechte dekking. Met de klantenservice T-Mobile contact gezocht en een nieuwe simkaart zou de oplossing zijn. Na twee dagen heb ik een nieuwe simkaart ontvangen, maar helaas geen verbetering. Nog steeds ervaar ik een slechte dekking. In de auto stream ik vaak muziek, maar deze valt dus met enige regelmaat uit en het is dan erg vervelend om de haperingen aan te horen. Vandaag heb ik ook maar weer met de klantenservice van T-Mobile contact gezocht en mij werd verzocht om de telefoon naar de nieuwste software up te daten, waar ik de medewerkster verteld heb dat het om een nieuwe telefoon gaat en deze al volledig naar de laatste software en app updates geüpdatet is. Ook helaas geen oplossing, klacht zou worden doorgezet naar de technische afdeling. 💡 Maar omdat er in de telefoon 2 sim’s geplaatst kunnen worden, heb ik een sim van Simyo erbij naast gezet. En het resultaat is, volledig bereik op het Simyo kaartje, wat op het KPN netwerk zit. Zie hieronder de foto. Nu toevallig even twee streepjes op de T-Mobile kaart, maar wel volle bak op de Simyo kaart. Dit ook nog even getest in mijn oude Samsung S9+ en ja hoor ook daar geeft de Simyo kaart volle bak bereik aan. Het ligt dus niet aan de beide toestellen, S9+ en de S23+. Het ligt ook niet aan de T-Mobile sim, want die is namelijk nieuw. Dus T-Mobile waar ligt het dan wel aan? Ik lees overal in de community dat T-Mobile geroemd wordt om zijn beste netwerk, maar ik trek dat nu toch wel sterk in twijfel. En als ik dan ook meerdere verhalen lees van anderen T-Mobile gebruikers, met hetzelfde probleem van een slechte dekking, dan overweeg ik zelfs om het contract te laten ontbinden vanwege het in gebreke blijven voor het leveren van een goede netwerkdekking. Toch wil ik graag dat T-Mobile een goede passende oplossing aanbiedt en hopelijk gebeurt dat op kort termijn. Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, RSMA

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen