Skip to main content

Internet op reis voor verkeerde land gekocht


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik ben op Aruba, maar ik heb per ongeluk de internet op reis pas voor de VS gekocht. Helaas werkt die hier niet. Ik zou graag de juiste bundel voor Aruba willen activeren, zonder dat ik het geld van de vorige bundel verlies. Is er misschien een mogelijkheid om dit om te zetten of te corrigeren?

Uitgelichte reactie

27 april 2025

Hallo ​@Nelly93, van harte welkom op onze community! Wat heerlijk dat je op Aruba bent, waarschijnlijk heb je heerlijk weer daar! Het schijnt er ook erg prachtig te zijn. Wel zo fijn als je de juiste pas kunt aanschaffen via je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik kan de pas niet meer terugdraaien, maar ik kan zeker meekijken of ik het bedrag voor je kan vergoeden, zodat het bedrag in mindering zal worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Is het inmiddels wel gelukt om de juiste pas aan te schaffen? 

Graag wil ik met je meekijken in je account. Echter, zie ik dat alleen 1 cijfer in je postcode niet overeenkomt met de postcode die in ons systeem vermeld staat bij je nummer. Zou je de juiste postcode kunnen invullen in je profiel en mij een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik daarna direct met je mee!

6 reacties

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 239 reacties
  • 25 april 2025

Hi Nelly, 

 

Dat is vervelend! Heb jij alle gegevens in je profiel ingevuld? Dan kan een medewerker van Odido je sneller helpen. Nog een fijne vakantie. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@Nelly93, van harte welkom op onze community! Wat heerlijk dat je op Aruba bent, waarschijnlijk heb je heerlijk weer daar! Het schijnt er ook erg prachtig te zijn. Wel zo fijn als je de juiste pas kunt aanschaffen via je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik kan de pas niet meer terugdraaien, maar ik kan zeker meekijken of ik het bedrag voor je kan vergoeden, zodat het bedrag in mindering zal worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Is het inmiddels wel gelukt om de juiste pas aan te schaffen? 

Graag wil ik met je meekijken in je account. Echter, zie ik dat alleen 1 cijfer in je postcode niet overeenkomt met de postcode die in ons systeem vermeld staat bij je nummer. Zou je de juiste postcode kunnen invullen in je profiel en mij een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik daarna direct met je mee!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 april 2025

Bedankt voor je snelle reactie en je hulp!

Wat fijn om te horen dat er een mogelijkheid is om het bedrag te vergoeden. Het is me inmiddels wel gelukt om de juiste pas aan te schaffen. Ik heb zojuist mijn postcode aangepast in mijn profiel. 

Alvast bedankt!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Nelly93 geen probleem, ik kijk graag met je mee naar een gepaste oplossing! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Alleen zie ik nog steeds dat 1 cijfer in je postcode niet overeenkomt. Had je na de gegevens aangepast te hebben, wel op opgeslagen geklikt? Als je dat niet doet, worden je aanpassingen ook niet doorgevoerd. Ik vermoed dat dat het geval is. Of klopt de postcode in je profiel? Dan klopt de postcode in ons systeem niet en zal ik dit eerst voor je moeten aanpassen (na een geslaagde sms-verificatie check). Daarna kan ik met je meekijken naar een oplossing. 

Ik hoor het graag van je!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 mei 2025

Hi

Als het goed is, heb ik de postcode nu correct ingevuld en opgeslagen.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Nelly, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik heb de kosten van € 15 van de verkeerde Internet Op Reis M-pas zojuist gecrediteerd. Dit bedrag zie je straks terug op je volgende factuur. Ik heb je ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen? Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag en heel veel plezier op Aruba! đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen