Skip to main content
Beantwoord

Ik heb niet mijn QR-code gekregen (eSIM)

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo. Ik heb een abonnement gemaakt met Odido. Ik heb mijn nummer overgezet naar Odido. Maar ik heb niet mijn QR-code gekregen om mijn eSIM te kunnen downloaden. Ik heb een QR-code ontvangen voor een tijdelijke eSIM, maar deze werkt niet meer en ik heb geen andere QR-code ontvangen.

Beste antwoord door blascak1

Marciano van Odido schreef:

Hoi blascak, geen probleem hoor! Bedankt voor het invullen van het juiste 06-nummer. Ik heb meteen met je meegekeken en je hebt een nieuwe eSIM nodig. Heb je toegang tot de Mijn Odido App? Hier kan je de eSIM gemakelijk gratis bestellen. een eSIM bestellen doe je in de App via Sim, Toestel & Smartwatch. We sturen je dan een controlemail (met link en QR-code) en tenslotte volg je de stappen in de Odido App om de eSIM op het toestel te downloaden en activeren. Laat je het me weten of dit lukt? Anders kijk ik graag of ik de eSIM voor je kan bestellen. Ik mag 'm dan niet zelf activeren. Dit kan je vervolgens doen in 1 van onze Shops of via Mijn Odido als je kan verifieren via iDIN. Ik hoor het graag van je! đŸ˜„

Hartelijk dank. Alles is goed gekomen. 👍

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@blascak1, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je de juiste eSIM kunt downloaden en ook kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik wou direct met je meekijken, alleen zie ik dat het nummer in je profiel niet klopt. Ik krijg op dat nummer niets naar voren en ik zie dat er ook geen aanvraag voor Nummerbehoud voor dat nummer is gedaan. Wel heb ik op de adresgegevens uit je profiel je order naar voren kunnen krijgen. Alleen zie ik daar een ander tijdelijk nummer van ons vermeld staan en ook een ander telefoonnummer waarvoor je Nummerbehoud hebt aangevraagd. 

Zou je voor mij het juiste telefoonnummer kunnen vermelden in je profiel en een seintje willen geven in dit topic wanneer je dat hebt gedaan? Dan kan een collega of ik zo snel mogelijk met je meekijken hoe het precies zit met je eSIM! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 24 april 2025

Mijn excuses voor het misverstand. Ik gebruik het telefoonnummer dat in mijn profiel staat. Mijn probleem betreft het telefoonnummer dat mijn dochter gebruikt. Ik heb het telefoonnummer in mijn profiel al gewijzigd naar het juiste nummer.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi blascak, geen probleem hoor! Bedankt voor het invullen van het juiste 06-nummer. Ik heb meteen met je meegekeken en je hebt een nieuwe eSIM nodig. Heb je toegang tot de Mijn Odido App? Hier kan je de eSIM gemakelijk gratis bestellen. een eSIM bestellen doe je in de App via Sim, Toestel & Smartwatch. We sturen je dan een controlemail (met link en QR-code) en tenslotte volg je de stappen in de Odido App om de eSIM op het toestel te downloaden en activeren. Laat je het me weten of dit lukt? Anders kijk ik graag of ik de eSIM voor je kan bestellen. Ik mag 'm dan niet zelf activeren. Dit kan je vervolgens doen in 1 van onze Shops of via Mijn Odido als je kan verifieren via iDIN. Ik hoor het graag van je! đŸ˜„

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 25 april 2025
Marciano van Odido schreef:

Hartelijk dank. Alles is goed gekomen. 👍

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@blascak1 fijn dat alles goed is gekomen, daar ben ik erg blij mee! Uiteraard, geen dank en graag gedaan namens Marciano en mij. Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne zondag toe! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen