Hallo. Ik heb een abonnement gemaakt met Odido. Ik heb mijn nummer overgezet naar Odido. Maar ik heb niet mijn QR-code gekregen om mijn eSIM te kunnen downloaden. Ik heb een QR-code ontvangen voor een tijdelijke eSIM, maar deze werkt niet meer en ik heb geen andere QR-code ontvangen.
Ik heb niet mijn QR-code gekregen (eSIM)
Beste antwoord door blascak1
Hoi blascak, geen probleem hoor! Bedankt voor het invullen van het juiste 06-nummer. Ik heb meteen met je meegekeken en je hebt een nieuwe eSIM nodig. Heb je toegang tot de Mijn Odido App? Hier kan je de eSIM gemakelijk gratis bestellen. een eSIM bestellen doe je in de App via Sim, Toestel & Smartwatch. We sturen je dan een controlemail (met link en QR-code) en tenslotte volg je de stappen in de Odido App om de eSIM op het toestel te downloaden en activeren. Laat je het me weten of dit lukt? Anders kijk ik graag of ik de eSIM voor je kan bestellen. Ik mag 'm dan niet zelf activeren. Dit kan je vervolgens doen in 1 van onze Shops of via Mijn Odido als je kan verifieren via iDIN. Ik hoor het graag van je! đ
Hartelijk dank. Alles is goed gekomen. đ
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.