Hoi,
Terwijl ik mijn telefoon aan het instellen was besloot ik dat een eSIM handiger is voor mij dan een simkaartje, voornamelijk omdat de simkaart zo klein is dat ik hem amper goed in het laatje kan leggen. Dus ik vroeg een eSIM aan, doorliep alle stappen en kreeg bevestiging dat ik mijn eSIM had gekregen met het nummer erbij. Maar hij wordt niet door mijn telefoon geregistreerd. Ik heb geen internet, kan niet bellen of SMS'en en wat ik ook probeer, het werkt niet. Ondertussen heb ik in de Odido app ontdekt dat hij nog 'in behandeling' is, maar dit duurt nu al meer dan een uur. Mijn simkaartje, die in mijn oude toestel zit, werkt niet meer.
Ik ben een geduldig persoon, echt waar, echter ben ik chronisch ziek en moet ik eigenlijk ten alle tijden mijn hulpverleners kunnen bereiken (en zij mij), mocht er sprake zijn van een noodgeval. Soms is er weken niets en soms moet ik meerdere keren per week hulp hebben. Nu kunnen jullie zeggen "bel dan 112" maar vaak kan ik niet meer praten, of zouden ze te laat hier zijn. Mijn hulpverleners horen daarintegen al aan een eventueel geluid dat ik maak wat er aan de hand is en zijn binnen een paar minuten hier. Daarom wil ik ook dat dit heel snel opgelost wordt. Ik ben op dit moment behoorlijk in paniek, wat de kans op een noodgeval vergroot.
Alvast heel erg bedankt.