Skip to main content

Hoi, 

Terwijl ik mijn telefoon aan het instellen was besloot ik dat een eSIM handiger is voor mij dan een simkaartje, voornamelijk omdat de simkaart zo klein is dat ik hem amper goed in het laatje kan leggen. Dus ik vroeg een eSIM aan, doorliep alle stappen en kreeg bevestiging dat ik mijn eSIM had gekregen met het nummer erbij. Maar hij wordt niet door mijn telefoon geregistreerd. Ik heb geen internet, kan niet bellen of SMS'en en wat ik ook probeer, het werkt niet. Ondertussen heb ik in de Odido app ontdekt dat hij nog 'in behandeling' is, maar dit duurt nu al meer dan een uur. Mijn simkaartje, die in mijn oude toestel zit, werkt niet meer.

Ik ben een geduldig persoon, echt waar, echter ben ik chronisch ziek en moet ik eigenlijk ten alle tijden mijn hulpverleners kunnen bereiken (en zij mij), mocht er sprake zijn van een noodgeval. Soms is er weken niets en soms moet ik meerdere keren per week hulp hebben. Nu kunnen jullie zeggen "bel dan 112" maar vaak kan ik niet meer praten, of zouden ze te laat hier zijn. Mijn hulpverleners horen daarintegen al aan een eventueel geluid dat ik maak wat er aan de hand is en zijn binnen een paar minuten hier. Daarom wil ik ook dat dit heel snel opgelost wordt. Ik ben op dit moment behoorlijk in paniek, wat de kans op een noodgeval vergroot. 

Alvast heel erg bedankt. 

Hallo ​@stuetel van harte welkom op onze Community! Allereerst, wens ik je heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd, ik hoop dat alles meevalt! Ik snap heel goed dat je bereikbaar moet zijn voor je hulpverleners, laten we samen naar een oplossing kijken! We zullen zeker niet zeggen '’bel naar 112'’, want je moet natuurlijk zelf bereikbaar kunnen zijn voor spoedgevallen op je eigen nummer. Ik zie bij je profielgegevens dat je alles hebt ingevuld en dat alles overeenkomt, fijn! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je nieuwe eSIM al geactiveerd en gekoppeld staat. Soms duurt het even voordat de activatie voltooid is, maar vaak is dit al binnen een half uur. 

Kun je je toestel opnieuw opstarten om te kijken of dan alles naar behoren werkt? Zo niet, dan zullen we samen zo snel mogelijk naar een ander alternatief moeten kijken. 

Ik hoor het graag van je! 

Hoi,

Ik heb zaterdag via mijn man zijn telefoon (hij is een van mijn hulpverleners, maar vrijdag moest werken en de technische dienst was niet meer bereikbaar bij zijn thuiskomst) gebeld met de technische dienst, daar hebben ze een nieuwe aangevraagd en na een paar keer opnieuw opstarten en de mobiele data uit en aan zetten deed hij het. Helaas wel vanuit het ziekenhuis. Zonder teveel in detail te willen treden en jullie te vervelen, het is wel mis gegaan en ik kon niemand bereiken, ook mijn man niet, of zelfs om hulp roepen in de hoop dat de buren het zouden horen. Mijn man heeft me bewusteloos aangetroffen en heeft een ambulance gebeld, waarmee ik ben afgevoerd naar het ziekenhuis terwijl ze tijdens de rit al de nodige EHBO moesten toepassen. Ik heb geluk gehad dat mijn man bijna was afgewerkt waardoor het relatief kort duurde voor hij me vond. Gistermiddag mocht ik pas naar huis. Daar baal ik behoorlijk van. Maar gelukkig doet de eSIM het nu wel. . 

Hi ​@stuetel ah nee, wat erg! Je verhaal raakt me. Gelukkig was je man op tijd thuis en konden jullie snel richting het het ziekenhuis. Fijn dat je weer naar huis mocht, ik hoop dat het goed met je gaat! Ik snap heel goed dat je hiervan baalt. Wel fijn dat je eSIM het nu wel doet, gelukkig maar! Als compensatie voor het ongemak dat je eSIM het niet meteen deed, ben ik bereid om een éénmalige vergoeding van € 10,00 bij je abonnement te verwerken, zodat het bedrag in mindering zal worden gebracht op je eerstvolgende factuur.  Zou je dat willen? Hopelijk verlicht het de pijn!

Laat het maar gerust weten, dan maak ik het direct voor je in orde! 

Hi ​@stuetel ah nee, wat erg! Je verhaal raakt me. Gelukkig was je man op tijd thuis en konden jullie snel richting het het ziekenhuis. Fijn dat je weer naar huis mocht, ik hoop dat het goed met je gaat! Ik snap heel goed dat je hiervan baalt. Wel fijn dat je eSIM het nu wel doet, gelukkig maar! Als compensatie voor het ongemak dat je eSIM het niet meteen deed, ben ik bereid om een éénmalige vergoeding van € 10,00 bij je abonnement te verwerken, zodat het bedrag in mindering zal worden gebracht op je eerstvolgende factuur.  Zou je dat willen? Hopelijk verlicht het de pijn!

Laat het maar gerust weten, dan maak ik het direct voor je in orde! 

@Pharwin van Odido 

Dat vind ik heel schappelijk, ik ga hier zeker mee akkoord. Ik vind het lief dat je zo mee leeft en dat jullie zo'n goede klantenservice hebben. Langzaamaan knap ik weer een beetje op. 

Geniet van het lekkere weer ☀️

Goedemorgen ​@stuetel helemaal goed! Ik heb zojuist de credit voor je in orde gemaakt, het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Wel zo fijn! Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Uiteraard, geen dank en graag gedaan - we proberen altijd zo veel mogelijk in oplossingen mee te denken! 

Als ik vanuit deze kant nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe en voor nu nog een hele mooie dag, geniet ook van het lekkere weer! 😊

Reageer