Ik ben op Aruba, maar ik heb per ongeluk de internet op reis pas voor de VS gekocht. Helaas werkt die hier niet. Ik zou graag de juiste bundel voor Aruba willen activeren, zonder dat ik het geld van de vorige bundel verlies. Is er misschien een mogelijkheid om dit om te zetten of te corrigeren?
Hi Nelly,
Dat is vervelend! Heb jij alle gegevens in je profiel ingevuld? Dan kan een medewerker van Odido je sneller helpen. Nog een fijne vakantie.
Hallo
Graag wil ik met je meekijken in je account. Echter, zie ik dat alleen 1 cijfer in je postcode niet overeenkomt met de postcode die in ons systeem vermeld staat bij je nummer. Zou je de juiste postcode kunnen invullen in je profiel en mij een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kijk ik daarna direct met je mee!
Bedankt voor je snelle reactie en je hulp!
Wat fijn om te horen dat er een mogelijkheid is om het bedrag te vergoeden. Het is me inmiddels wel gelukt om de juiste pas aan te schaffen. Ik heb zojuist mijn postcode aangepast in mijn profiel.
Alvast bedankt!
Hi
Ik hoor het graag van je!
Hi
Als het goed is, heb ik de postcode nu correct ingevuld en opgeslagen.
Goedemiddag Nelly, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Bedankt voor het invullen van de gegevens. Ik heb de kosten van € 15 van de verkeerde Internet Op Reis M-pas zojuist gecrediteerd. Dit bedrag zie je straks terug op je volgende factuur. Ik heb je ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen? Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag en heel veel plezier op Aruba!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.