Skip to main content

Ik heb geen blokkades of achterstanden maar toch doet altijd mijn mobiele data het niet in het buitenland.

zouden jullie dit voor mij kunnen nakijken of er verder nog blokkades achter de schermen zijn ? 

Hallo ​@AnoniemL 

Je hebt wel service?

Kan je eens handmatig wisselen van netwerkprovider? Misschien is de dekking waar je bent wat minder.

Simkaart in een andere telefoon kan je ook nog proberen.

Goedemiddag, 

nee ik heb helemaal geen service 

@AnoniemL 

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Gedaan 

Goedemorgen L, ik hoop dat je een mooi weekend hebt gehad en dat je geniet van je tijd in Duitsland! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat er door een betalingsregeling een blokkade stond op roaming in het buitenland. Deze blokkade heb ik meteen voor je opgeheven. In Duitsland kan je nu (handmatig) verbinding maken met de netwerken Telefonica, Telekom en Vodafone. Mocht het binnen 30 minuten nog niet lukken, herstart dan je telefoon. Laat je het me weten of je weer verbinding hebt? 😊

Goedemiddag,

bedankt voor het helpen! 
echter geeft u aan dat in Duitsland het weer moet gaan werken geld dit ook voor Turkije want daar bevind ik me op dit moment. 

Of dient er dan nog iets te gebeuren? 

ik hoor het graag! 

@AnoniemL 

Dit geldt voor de hele EU, mocht je geen service hebben kies dan eens een andere netwerkprovider.

Heb je unlimited Plus of Premium? Alleen dan kan je internetten vanuit de bundel.

Goedemorgen, met Unlimited Plus of Premium zit het inderdaad in je bundel zoals ​@Waqqas zegt. Echter heb jij een Go-abonnement. Op deze pagina in Mijn Odido kan je een GB aanvuller kopen voor in Turkije: GB's aanvullen | Odido. In Turkije kan je kiezen uit de volgende Internet Op Reis-passen:

• Internet Op Reis M-pas MP3 voor € 15
  • Mobiel internetten met 5000 MB.
  • 14 dagen geldig
  • Internet Op Reis XL-pas XLP3 voor € 30
  • Mobiel internetten met 17000 MB.
  • 31 dagen geldig

Heb je toegang tot Mijn Odido (App) om de pas aan te schaffen? Anders kan het ook

• via odido.nl/roaming (die pagina is 'whitelisted' en kost dus geen data).
  • via een sms naar 1280. De code die je moet sms'en staat in de welkom sms die je krijgt. 

Laat je het me weten? Anders kan ik de Internet Op Reis-pas voor je aanschaffen. Laat het me in dat geval maar weten welke je zou willen! 😄

Reageer