Ik heb gister een mail gekregen dat mijn simkaart geblokkeert was wegens achterstallige betaling die heb ik daarna direct over gemaakt en heb vervolgens een mail gekregen dat mijn blokkade binnen 4 uur opgeven zou moeten zijn alleen hij is nogsteeds geblokkeert hoe kan dit heb ook meerdere malen mijn telefoon uit en aan gezet
blokkade simkaart
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hallo
Heb je het bedrag handmatig overgemaakt naar ons rekeningnummer? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen gekoppeld en verwerkt in je account en zodra dat het geval is, wordt de blokkade automatisch verwijderd.
Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en zie dat het bedrag inmiddels is verwerkt en ook dat de blokkade automatisch is verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten, zodat die opnieuw verbinding maak met de mast bij jou in de buurt? Dan zou alles weer moeten werken!
Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.