Skip to main content
Beantwoord

blokkade simkaart

Ik heb gister een mail gekregen dat mijn simkaart geblokkeert was wegens achterstallige betaling die heb ik daarna direct over gemaakt en heb vervolgens een mail gekregen dat mijn blokkade binnen 4 uur opgeven zou moeten zijn alleen hij is nogsteeds geblokkeert hoe kan dit heb ook meerdere malen mijn telefoon uit en aan gezet

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo ​@Thom2000 welkom op onze community! Allereerst bedankt voor je betaling. Ik begrijp heel goed dat je de blokkade zo snel mogelijk wilt laten opheffen. Op welke manier had je betaald? Als je het bedrag hebt betaald via de iDeal knop in je Mijn Odido account, dan wordt de betaling binnen een uur verwerkt en zodra dat het geval is, wordt de blokkade automatisch opgeheven.

Heb je het bedrag handmatig overgemaakt naar ons rekeningnummer? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen gekoppeld en verwerkt in je account en zodra dat het geval is, wordt de blokkade automatisch verwijderd.

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en zie dat het bedrag inmiddels is verwerkt en ook dat de blokkade automatisch is verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten, zodat die opnieuw verbinding maak met de mast bij jou in de buurt? Dan zou alles weer moeten werken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21063 reacties
  • 25 april 2025

Hallo ​@Thom2000 

Staan alle facturen in je Odido account nu ook als betaald?

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3792 reacties
  • Antwoord
  • 27 april 2025

Hallo ​@Thom2000 welkom op onze community! Allereerst bedankt voor je betaling. Ik begrijp heel goed dat je de blokkade zo snel mogelijk wilt laten opheffen. Op welke manier had je betaald? Als je het bedrag hebt betaald via de iDeal knop in je Mijn Odido account, dan wordt de betaling binnen een uur verwerkt en zodra dat het geval is, wordt de blokkade automatisch opgeheven.

Heb je het bedrag handmatig overgemaakt naar ons rekeningnummer? Dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen gekoppeld en verwerkt in je account en zodra dat het geval is, wordt de blokkade automatisch verwijderd.

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en zie dat het bedrag inmiddels is verwerkt en ook dat de blokkade automatisch is verwijderd. Kun je je toestel opnieuw opstarten, zodat die opnieuw verbinding maak met de mast bij jou in de buurt? Dan zou alles weer moeten werken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen