Skip to main content
  • 1,292 Topics
  • 7,674 Reacties
1293 Topics
Geen verbinding in openbare ruimtes
Ik ben inmiddels behoorlijk gefrustreerd door de - zoals ik het ervaar - bijzonder onbehulpzame mensen van de telefonische clientservice van Odido. Zojuist weer iemand die het. standaardprotocol door wil lopen, te beginnen met: is uw software wel uptodate? Als ik dan zeg dat dit probleem (gebrekkige connectiviteit in de openbare ruimte, ook gezien in de winkel van Odido aan de Beethovenstraat in Amsterdam, een zeer druk gebied) al jaren bestaat, sinds de aanschaf van deze telefoon (bij Odido) en het netwerk van Odido en dat dit protocol al diverse keren is doorlopen, doet men net alsof dat niet zo is. Dit keer. heb ik geweigerd. Ik wil een oplossing voor het probleem. Dan is de tweede standaardvraag of ik de chip er uit kan halen en die in een ander toestel kan zetten. Als ik aangeef dat ik dat niet heb, is de vraag of ik de telefoon op wil sturen. Dat wil best wel doen, ondanks dat dit al eerder is gedaan en er toen een ander moederbord in is gezet, maar dit keer wil ik gewoon een reservetoestel. Wat kan je doen zonder telefoon tegenwoordig? Temeer, omdat dit probleem al speelt vanaf het begin EN de telefoon ook al eerder is opgestuurd. Reactie: ja, mijnheer dat is inderdaad vervelend, maar dat doen we niet. Kan er iets anders? Nee. En dan wordt er gezegd dat men graag telefonisch de telefoon instellingen wil checken (het standaardprotocol) en de chip wil checken, maar dat het jammer is dat ik niet wil meewerken. HUH?! ik heb gewoon geen andere telefoon. En, vervolgens verbreekt men de verbinding. ik krijg ook niet de gelegenheid om een manager te spreken, want 'managers spreken niet met klanten'. Tja……. Ook krijg ik niet de gelegenheid om een klacht in te dienen. En, voor de goede orde, het hele gesprek bleef ik beleefd. Ik sprak op rustige toon en sprak de man met 'U; en 'mijnheer' aan (hij bleef mij tutoyeren). Geen reden dus om het telefoongesprek op zo een botte manier te beeindigen. Dus, hier zit. Meer dan een jaar hartstikke cooperatief en flexibel om het toch weer een tijdje te proberen. En nu, na zo een lange tijd weigert de telefonische Clientservice mee te denken over probleem oplossing, behoudens de standaard aanpak die bewezen heeft niet behulpzaam te zijn bij het oplossen. WAT MOET IK DOEN OPDAT ODIDO HELPT HET PROBLEEM OP TE LOSSEN DAT IK REGELMATIG GEEN VERBINDING HEB IN DE OPENBARE RUIMTE, OP EEN MANIER DIE PAST BIJ MIJN MOGELIJKHEDEN EN IK OOK GEWOON MAATSCHAPPELIJK KAN OPEREREN??
Abonnement mobiel korting automatisch verwijderd
Beste Odido-gebruikers, Ik wil graag mijn ervaring delen met de verlenging van mijn abonnement bij Odido. Ik heb ervoor gekozen om mijn abonnement te verlengen als sim-only, zonder een nieuwe telefoon. Na mijn verlenging ben ik twee keer gebeld door medewerkers die mij een korting aanboden om klant te blijven. Die korting heb ik uiteindelijk gekregen, maar deze is na twee maanden zonder enige vooraankondiging of uitleg stopgezet. Ik heb hierover inmiddels drie keer contact gehad met verschillende medewerkers. Zij vonden het ook vreemd, maar konden mij niet verder helpen. Eén medewerker gaf zelfs aan dat de korting weer geactiveerd zou moeten zijn, maar dat is niet gebeurd. Daarnaast werd mij verteld dat ik mijn abonnement maandelijks kon opzeggen, wat achteraf niet waar blijkt te zijn. Normaal verleng ik mijn abonnement altijd met een nieuwe telefoon, maar na deze ervaring ben ik daar niet meer zeker van. Voor dezelfde prijs en voorwaarden had ik wellicht beter kunnen overstappen naar Vodafone. Daarnaast ervaar ik problemen met mijn verbinding. Mijn 5G schakelt steeds terug naar 4G en tijdens telefoongesprekken valt de verbinding regelmatig weg. Ik ben zelfs twee keer naar een Odido-winkel geweest, maar daar konden ze het probleem niet oplossen. Al met al ben ik teleurgesteld in de service en het netwerk. Ik hoop dat Odido deze punten serieus neemt en hier iets aan doet.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen