Ik ben recent vanwege een verhuizing overgestapt op Odidio Internet en mobiel. Dit o.a. vanwege het klantvoordeel.
Nu heb ik echter binnen totaal geen bereik. Daarvoor heb ik al meerdere klachten ingediend. Uiteindelijk ben ik gebeld door de klantenservice en die geven aan dat ik 3km van de mast af zit (waar 2km het streven is) en dat daar op korte termijn niets aan gaat gebeuren.
De opties zijn: kosteloos opzeggen of een compensatie. Mijn voorkeur heeft opzeggen want ik heb geen bereik.
Probleem is echter dat dan mijn klantvoordeel van €5 per maand op internet komt te vervallen. Internet opzeggen kan niet meer want ik zit net een paar dagen buiten de bedenktermijn.
Ik ben door de mobiel klantenservice medewerker doorverbonden naar de afdeling internet, vanuit daar ook nog eens meerdere keren doorverbonden om vervolgens na een uur bij iemand uit te komen (Marvin) die doodleuk meldt dat er geen probleem is met mijn bereik omdat het rapport dat zegt. Blijkbaar heeft de mobiel medewerker iets in het systeem gezet dat mijn bereik goed….zucht!! Lekkere backoffice ook….
Goed, mijn voorstel:
1: alles kosteloos opzeggen
2: klantvoordeel van €5 voor de gehele looptijd compenseren.
En doe aub wat aan jullie klantenservice want dit is echt om te huilen.