Skip to main content

Odido heeft verkeerde telefoonnummers van mij in het systeem

• August 10, 2026
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Ik heb een mobiel abonnement en een internet abonnement voor het appartement waar mijn dochter woont. Op mijn mobiele nummer ben ik niet bereikbaar want heb dat alleen voor de enkele weken per jaar dat ik in Nederland ben.

Nu is er een probleem met internet. Klantenservice zegt ze me terug zullen bellen. Vervolgens krijg ik een email dat ik telefonisch niet bereikbaar ben. Ik probeer al maanden het telefoonnummer van mijn dochter in alle hoeken en gaten van het systeem te krijgen maar DAT LUKT NIET. Het moment dat er een netwerkpartner wordt ingeschakeld door Odido, krijgt die netwerkpartner blijkbaar niet alle beschikbare telefoon nummers. Het is totaal onmogelijk om via chat of email contact te maken met Odido. Overal krijg ik het bericht: Een medewerker neemt contact met je op. En dan bellen ze dus op het mobiele nummer dat niet actief is omdat ik in het buitenland ben. Ik wil dit via chat of email met een echt persoon bespreken en oplossen. Naast mijn mobiele nummer wil ik TWEE extra mobiele nummers toevoegen in het systeem en ik wil dat Odido dat bij problemen ook die twee extra nummers altijd doorgeeft aan netwerkpartners die ingeschakeld worden

September 2, 2026

Goedemiddag tjtheron, sorry voor de late reactie. Jouw topic is per ongeluk geopend zonder reactie waardoor ik deze niet meer in mijn visier had. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het me dan weten. Ik ben er voor je!

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag tjtheron, sorry voor de late reactie. Jouw topic is per ongeluk geopend zonder reactie waardoor ik deze niet meer in mijn visier had. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het me dan weten. Ik ben er voor je!