Skip to main content
7950 Topics
Onterechte afschrijving Apple One
Goedemiddag, Laatst een sim only abonnement afgesloten in de winkel, bij het afsluiten zei de verkoper dat er ook apple one bij zat, ik heb direct aangegeven dat ik dit niet wilde alleen een telefoon abonnement. De verkoper zie dat dit er standaard in zat voor 3 maanden en daarna gewoon zou stoppen. Nu de rekening ontvangen en gewoon 19,95 afgeschreven voor een dienst die ik niet wilde en al hellemaal niet heb gebruikt !!! Telefonisch contact gezocht en kreeg het antwoord ik kan het wel voor u uitzetten!!! maar de kosten van deze maand zijn voor u, ik kan niets voor u doen ga maar bij Apple proberen. Sorry hoor maar dit is een slinkse diefstal van Odido en Apple mensen op kosten jagen met een leugen en dan doen of je neus bloed. Bij deze eis ik gewoon de onterecht afgeschreven 19,95 terug, ik heb hier niet om gevraagd , aangegeven dat ik het niet wilde en toch stond het dus op mijn factuur. Jarenlang ben ik klant geweest bij KPN nooit een probleem gehad en altijd goed geholpen, nu op aanraden van een kennis overgestapt omdat dat veel geld scheelde naar Odido. Ja op de eerste facturen wel daarna wordt je gewoon opgelicht door Odido. Lekker flitsende jonge verkopers in de winkel die er volgens mij op verkoop basis worden betaalt. Graag een snelle reactie van jullie zijde en dan laten zien dat jullie een goed en betrouwbaar bedrijf zijn door deze klacht op te lossen en zo te lezen ben ik niet de enige.
Al drie dagen lang kan ik geen abonnement toevoegen (kan 30 minuten duren)
Goedenmiddag iedereen. Op dit moment lukt hij mij niet om een (mobiel) abonnement toe te voegen aan mijn Mijn Odido omgeving. Hierdoor kan ik zaken als verbruik etc niet inzien. Wat er gebeurd is: Afgelopen week heb ik een mobiel abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Ansich is dit goed gegaan; ik kreeg snel het sms-je, mijn e-sim werkte, data werkte, en ook zie ik dat klantvoordeel nu aanstaat op mijn account. Echter, het “oude tijdelijke” nummer is hetgeen wat zichtbaar bleef in Mijn Odido. - ik zag dan dus ook geen verbruikte data. De grap is, op elke andere plek stond wel mijn nieuwe (meegenomen) nummer. Mijn idee was dan ook, vervelend, maar vast op te lossen door even te ontkoppelen en opnieuw het nieuwe nummer te koppelen. Ik heb dan inderdaad ook het oude “foute” verwijderd en inderdaad verdween deze ook van mijn omgeving. Echter, sinds ik dat gedaan heb krijg ik nu al drie dagen de melding dat ik geen nieuw abonnement toevoegen kan. Dezelfde dag nog Nu al drie dagen Nu kan ik mij enigzins voorstellen dat ik wellicht toch iets te snel heb gehandeld in verband met het nummerbehoud en daardoor zelf per abuis iets gesloopt heb in de omgeving, echter zou iemand er toch even naar kunnen kijken voor mij - ofwel om te zien of jullie het nummer zoals in mijn profiel staat proberen toe te voegen, ofwel even kijken of iets anders mogelijk is? Bedankt! Met vriendelijke groeten, Lars Keizer

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen