Skip to main content
Beantwoord

Aanmaningen met boete dreiging

• August 12, 2026
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Bij afsluiten mobiel abonnement gaat van alles mis. Nu weer met de facturen. Er is telefonisch een factuur van 26 gecrediteerd maar aanmaningen blijven komen.  Nu zelfs met dreiging van incassokosten.  Vandaag heb ik een officiële klacht per post verzonden. Maar i.v.m. twee weken termijn graag aanmaningen on hold zetten. Graag zie ik e.e.a. snel opgelost!

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Laoei, superleuk dat je voor een mobiel abonnement van ons hebt gekozen. Minder fijn dat dat je aanmaningen blijft krijgen, terwijl er een bedrag gecrediteerd is. Ik kijk graag met je mee naar wat er precies aan de hand is. Reageer je op mijn DM die ik je via Webcare Moderator heb gestuurd? Dan heb je snel meer duidelijkheid! 

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Laoei, superleuk dat je voor een mobiel abonnement van ons hebt gekozen. Minder fijn dat dat je aanmaningen blijft krijgen, terwijl er een bedrag gecrediteerd is. Ik kijk graag met je mee naar wat er precies aan de hand is. Reageer je op mijn DM die ik je via Webcare Moderator heb gestuurd? Dan heb je snel meer duidelijkheid! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, bedankt voor je DM. Ik reageer hier op wat je zei, zodat er altijd een collega is die je verder kan helpen. Je gaf aan dat de € 26 credit nu aan het juiste abonnement hangt en dat er nog een credit was ingevoerd. Is alles voor nu in orde? 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Laoei, bedankt voor je gegevens via je DM. Ik heb direct een credit aangevraagd om het openstaande bedrag kwijt te schelden. Deze aanvraag moet nog bekeken en goedgekeurd worden. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik het je direct weten. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend en mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je!

Case: 83819394

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Laoei, ik reageer hier op je DM, omdat de DM's alleen voor verificaties gebruikt worden. Op 17 augustus heb je een reactie per mail van mijn collega's ontvangen op je brief. De eerste om extra gegevens door te geven en daarna hebben ze je laten weten de kosten te hebben vergoed en dat we ook de afkoopsom vergoeden. Dit is de credit die ik voor je heb aangevraagd. Een collega heeft dit inderdaad toegezegd, echter kan niet iedereen alle credits direct doorvoeren. Door de hoogte van de credit gaat dit naar een andere manager. Het kan hierdoor even duren. Ik wil je nog iets langer om geduld vragen en dan moet het goedkomen.