Skip to main content
8059 Topics
Snelheid 'lage internetsnelheid' na opraken bundel
Hallo, het valt me op dat ik sinds kort niet meer kan internetbankieren na het opraken van mijn data bundel. Ook werkt de T-Mobile app niet meer (laadicoon blijft draaien). Beide zaken kon voorheen wél. Een internetbankieren app gebruikt echt belachelijk weinig data.. dat wil dus zeggen dat jullie internetsnelheid belachelijk laag is geworden. Klopt dit? Wat is de snelheid van jullie ‘lage internetsnelheid’ tegenwoordig? Want dat ik niet kan internetbankieren lijkt mij niet stroken met de tekst uit jullie eigen prijsplan (april 2022): Je krijgt vervolgens de keuze om kosteloos te kiezen voor een verlaagde internetsnelheid van 64Kbps/64Kbps. Met deze verlaagde internetsnelheid kan je bijvoorbeeld wel WhatsAppen en e-mailen maar data-intensieve diensten als video kijken en muziek luisteren zijn niet meer mogelijk. De reden dat ik elk 2 jaar blijf vernieuwen bij T-Mobile (16 jaar klant) is voornamelijk de lage kosten per MB nadat de bundel op is. Dit was heel lang jullie paradepaard. Als ik nu moet bijbetalen om te kunnen internetbankieren - wil dat zeggen dat de gratis dienst "langzaam internetten” niet meer bestaat en zal ik na lange tijd andere telecom aanbieders moeten vergelijken. Het komt weinig voor dat ik door mijn 15GB heen raak, dus een nog duurder abonnement is niet nodig. Maar het was altijd wel fijn dat ik nog normaal kon internetbankieren/emailen nadat mijn bundel op is. Deze zojuist gemeten snelheid lijkt me niet de bedoeling…. toch?
Port forwarding met 4G voor Thuis Sim-Only op TL-MR6400
Goedemorgen allemaal, Voor onze scouting vereniging heb ik een T-Mobile 4G voor Thuis Sim-Only abonnement afgenomen.Een van onze leden heeft een 4G router via werk geregeld, namelijk de TP-Link TL-MR6400. Het doel is om de camera's op de blokhut te benaderen van buiten het netwerk, d.m.v. port forwarding, en daarmee loop ik dus vast. Ik heb de nodige topics al gevonden in de community, maar helaas zonder succes: https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-568/uitleg-port-forwarding-instellen-270716 https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-568/uitleg-t-mobile-4g-voor-thuis-extra-snel-huawei-b2368-nat-issues-en-publiek-ipv4-oplossing-331663 https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-568/geen-toegang-tot-servers-buiten-lokale-netwerk-334324 https://community.t-mobile.nl/4g-voor-thuis-568/uitleg-port-forwarding-instellen-270716 Even wat gegevens op een rijtje: IP-adres volgens whatsmyip.org: 91.141.213.90 IP-adres volgens TL-MR6400: 91.141.213.90 Mijn APN staat op: fms Ik heb no-ip.com ingeschakeld: blokhut.ddns.net (Die wijzigt netjes het IP-adres als deze veranderd) Port-forwarding is (naar mijn weten goed) ingeschakeld De server (192.168.1.69) die extern bereikbaar moet zijn heeft een statisch IP-adres Aan het externe IP-adres (91.141.213.90) lijkt het mij dat de dubbele NAT er tussen uit is gezien het een publiekelijk IP is. Onderstaand wat screenshots van wat instellingen van de TL-MR6400, dit is dus de enige modem in het netwerk, er zit verder geen andere router o.i.d. tussen. Zie ik iets over het hoofd misschien? Hoor graag van jullie! Groet, Coen

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen