Hoi Odido,
Ondertussen is de monteur geweest en heb ik bericht gehad dat alles in orde zou moeten zijn. Echter kan ik nog altijd mijn abonnement niet koppelen aan mijn account…
Hoi Odido,
Ondertussen is de monteur geweest en heb ik bericht gehad dat alles in orde zou moeten zijn. Echter kan ik nog altijd mijn abonnement niet koppelen aan mijn account…
Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Super, Lennard en thanks voor de terugkoppeling. Fijn weekend alvast!
Hey
Goedemorgen
Hoi
Hey
Dank! Het is inmiddels gelukt!
hoi
Hey
Geen probleem
Hoi Marciano, Ik heb al jaren een mobiel abbo via T-Mobile → Odido, nu heb ik een aantal weken geleden internet en TV besteld maar krijg dit niet gekoppeld aan mijn odido overzicht. kan jij hier ook iets in betekenen?
Hoi
Hoi Marciano, mail is verstuurd. Dank je alvast.
Goedemorgen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.