Beste Odido,
6-3-'24 in de winkel geweest om mijn abonnement te verlengen en te gaan voor een nieuwe mobiel. De Samsung Galaxy S24. Alles was helemaal rond. Nu zou ik een mail krijgen om thuis via Ideal te betalen.
Dit klopte helemaal. Ik klik op de link, ga de betaling in en dit werkt. Echter merk ik dat ik door het hoge bedrag mijn kaart lezer van de ABN Amro nodig heb. Deze had ik op dat moment niet op zak. Dus ik ga terug naar de vorige pagina en denk ik probeer het later nog eens.
Eenmaal de kaart lezer bij de hand nog een poging wagen, maar nu ok opnieuw op de bestel link in de mail druk krijg ik de volgende melding "Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen".
Deze melding kwam voort rond een uur of 19:00. Het is nu al 01:00 en de melding blijft nog aan.
Ik las dat ik niet de enige ben, dit probleem komt vaker voor. Dus hoop dat ik snel geholpen kan worden.
Gegroet