Beantwoord

Galaxy S24 betaal link, fout melding

  • 7 March 2024
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Beste Odido,

6-3-'24 in de winkel geweest om mijn abonnement te verlengen en te gaan voor een nieuwe mobiel. De Samsung Galaxy S24. Alles was helemaal rond. Nu zou ik een mail krijgen om thuis via Ideal te betalen.

Dit klopte helemaal. Ik klik op de link, ga de betaling in en dit werkt. Echter merk ik dat ik door het hoge bedrag mijn kaart lezer van de ABN Amro nodig heb. Deze had ik op dat moment niet op zak. Dus ik ga terug naar de vorige pagina en denk ik probeer het later nog eens.

Eenmaal de kaart lezer bij de hand nog een poging wagen, maar nu ok opnieuw op de bestel link in de mail druk krijg ik de volgende melding "Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen".

Deze melding kwam voort rond een uur of 19:00. Het is nu al 01:00 en de melding blijft nog aan.

Ik las dat ik niet de enige ben, dit probleem komt vaker voor. Dus hoop dat ik snel geholpen kan worden.

Gegroet

 

icon

Beste antwoord door Mitch013 7 March 2024, 19:29

Bekijk origineel

5 reacties

Update: adviseur via chat gesproken en deze kon mij niet helpen. Gaf me tips over andere browser en prove modus. Maar natuurlijk heb ik dit al geprobeerd.

 

Het verdere advies was het uur uit te zitten. Nou dit uut is allang voorbij.

 

Dankjewel Reimer voor je advies, je doet je werk goed, maar helaas blijft mijn zaak staan.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Mitch, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan! Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega en dat je de eerste betaalherinnering gaat afwachten. Laat je het me weten als het zover is en of het is gelukt met de betaling? Ik hoor het graag van je, maar dit moet hiermee helemaal goedkomen! 😄

Update: ik zie je nieuwe reactie nu pas. Ik zie dat de bestelling nog geen 24 uur geleden is, dus ik gok dat je de betalingsherinnering heel binnenkort ontvangt!

Hoi Mitch, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan! Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega en dat je de eerste betaalherinnering gaat afwachten. Laat je het me weten als het zover is en of het is gelukt met de betaling? Ik hoor het graag van je, maar dit moet hiermee helemaal goedkomen! 😄

Update: ik zie je nieuwe reactie nu pas. Ik zie dat de bestelling nog geen 24 uur geleden is, dus ik gok dat je de betalingsherinnering heel binnenkort ontvangt!

Hoi Marciano

 

Ik heb gewacht op de nieuwe link. En zoals verwacht heeft dit niet geholpen. De zelfde foutmelding staat er nog.

 

Gegroet

Update: inmiddels maar gebeld naar de service lijn. Er is een nieuwe bestelling gestart met een nieuwe link welke wel werkt. Nu krijg ik zelfs nog een kleine korting op mijn abonnement dat in de winkel niet eens werd aangeboden. Wel tof na jaren lang al T-Mobile / Odido klant.

 

Mijn dank is groot aan de vriendelijke dame die me heeft geholpen. De telefoon is zojuist betaald.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Mitch, een nieuwe bestelling was inderdaad ook mijn volgende suggestie geweest. Top dat je bestelling nu wel lekker loopt en met korting ook nog. Heel fijn dat mijn collega dit voor je heeft kunnen regelen. Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel en voor nu alvast een heel fijn weekend! 😊

Reageer