Beantwoord

Abonnement koppelen aan account werkt niet

  • 29 February 2024
  • 14 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 1

Hoi Odido, 

 

Ondertussen is de monteur geweest en heb ik bericht gehad dat alles in orde zou moeten zijn. Echter kan ik nog altijd mijn abonnement niet koppelen aan mijn account… 

icon

Beste antwoord door Lennard1995 1 March 2024, 14:28

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Reputatie 1

Hi Lennard, fijn dat de monteur inmiddels is geweest! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat jouw e-mailadres nog gekoppeld stond aan een inactief mobiel Tele2 abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je Thuis-abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

@Marciano van Odido Yes dankjewel, het is gelukt!

Reputatie 7
Badge +9

Super, Lennard en thanks voor de terugkoppeling. Fijn weekend alvast! 😎

@Marciano van Odido. Ik heb helaas hetzelfde probleem als Lennard. Zou je mij hiermee ook kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sjorsm, tuurlijk - ik help je graag verder! Ik heb een oud account gevonden die gekoppeld stond aan een inactief mobiel abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Probeer het over 30 minuten nog eens, dan moet het lukken. Laat je het me weten? 😄

Goedemorgen @Marciano van Odido  Mogelijk heb ik dit probleem ook zou je mij ook kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Martinos.18, ik zie dat je ook in 2 andere topics hebt gereageerd, dit is niet nodig. 1 is genoeg.  Ik kom zo snel mogelijk bij je in je eigen topic! 😄

Hey @sjorsm, tuurlijk - ik help je graag verder! Ik heb een oud account gevonden die gekoppeld stond aan een inactief mobiel abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Probeer het over 30 minuten nog eens, dan moet het lukken. Laat je het me weten? 😄

Dank! Het is inmiddels gelukt!

 

hoi @Marciano van Odido  excuus beetje onhandig. Ik heb nog niet eerder op zo’n platform als deze gezeten. Ik wist niet of een reactie in iemand anders zijn topic voldoende zou zijn dus heb ik er zelf ook een geschreven haha. Ik hoor het wel bedankt voor je snelle reactie trouwens. 😄 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sjorsm, fijn dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling!

Geen probleem @Martinos.18, komt helemaal goed. Spreek je zo in je topic! 

Hoi Marciano, Ik heb al jaren een mobiel abbo via T-Mobile → Odido, nu heb ik een aantal weken geleden internet en TV besteld maar krijg dit niet gekoppeld aan mijn odido overzicht. kan jij hier ook iets in betekenen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Marc14, tof dat je al jaren bij ons zit! Ik kijk direct met je mee. Je voorletters komen niet volledig overeen tussen je mobiele en thuis-abonnement. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters wijzigen en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld! 😄

Hoi Marciano, mail is verstuurd. Dank je alvast.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @Marc14, thanks voor de snelle (re)actie. Ik heb je voorletters zojuist gelijkgetrokken, dus het moet over 30 minuten lukken om je abonnement toe te voegen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😄

Reageer