Skip to main content

HULP NODIG BIJ DE REGISTRATIE VAN DE SAMSUNG AKTIE,

 

DE KEUZE VOOR DE AANKOOP STOND NIET BINNEN DE JUISTE DATUMS OP DE SITE

IK KON GEEN 1-3-24 KIEZEN. 

 

VIA WHATSAPP +31 88 909 0100 KREEG IK DE MELDING:

We kijken niet naar de leverdatum, maar naar de orderdatum. Als de juiste orderdatum op je aankoopbewijs staat, dan moet het goed komen. ^>

 

Dan zit je nog tussen de actieperiode van 17-1-2024 t/m 3-3-2024.

Heb je wel voor de juiste promotie geregistreerd? Er zijn namelijk 2 promoties:

17-1-2024 t/m 3-3-2024: https://bit.ly/3O8NXiZ
4-3-2024 t/m 31-3-2024: https://bit.ly/48F7ZIY

^

 

de juiste link is dus

https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/FQNCQ86MFUJU2/step-1

 

OP DE PROMO SITE STAAT:

https://www.samsung.com/nl/promo/

Mijn aankoopdatum is tussen
04-03-2024 en 31-03-2024:

 

TERWIJL IK MIJN TELEFOON HEB GEKOCHT OP:

Mijn aankoopdatum 
01-03-2024

 

Status van jouw promotie deelname

Promotie naam:

Ontvang de Galaxy Watch6 LTE 44mm bij aankoop van een S24 Series

Promotie status:

Jouw aanvraag wordt in behandeling genomen

https://promotions.my-samsung.com/nl/track you can try to see what is going on. Otherwise you can sent whatsapp messages to :  https://api.whatsapp.com/send?phone=31889090100&text=Hallo+Samsung
+31 88 909 0100


Goedemorgen @godogood Wil je a.u.b. de hoofdletters weglaten de volgende keer?

Wat is nu de vraag? Samsung gaat over de acties, bij problemen kan je de vraag beter daar neerleggen.  
Hopelijk kunnen ze daar iets voor je doen. Of een moderator van Odido moet nog een idee hebben?  


Prettig dag vandaag. 

 

 


Reageer