Beantwoord

Ik word teruggebeld door mensen die ik niet heb gebeld.

  • 4 March 2024
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Ik wordt de laatste maand regelmatig gebeld door verschillende mensen die zeggen dat ik hun gebeld heb. ze hebben dit nummer dan zien staan in het berichtje van gemist gesprek of iets dergelijks en diegene belt dan terug.

ik heb deze mensen niet gebeld. dus ik vraag mij af, hoe is dat mogelijk ?? 

enige oplossing die de klantenservice geeft, is geen idee hoe dat kan, dan moet je een nieuw nummer nemen.

 

maarja, dat lijkt mij de minst handige oplossing. iemand een idee hoe dit op te lossen ?? 

icon

Beste antwoord door Osware 10 March 2024, 21:09

Bekijk origineel

1 reactie

Ik wordt de laatste maand regelmatig gebeld door verschillende mensen die zeggen dat ik hun gebeld heb. ze hebben dit nummer dan zien staan in het berichtje van gemist gesprek of iets dergelijks en diegene belt dan terug.

ik heb deze mensen niet gebeld. dus ik vraag mij af, hoe is dat mogelijk ?? 

enige oplossing die de klantenservice geeft, is geen idee hoe dat kan, dan moet je een nieuw nummer nemen.

 

maarja, dat lijkt mij de minst handige oplossing. iemand een idee hoe dit op te lossen ?? 

 

Zie ook mijn post “Mobiel netwerk: veel interne spam

Er lijkt geen oplossing te zijn. Mijn ervaring is dat dit steeds gebeurt met nummers van andere Odido klanten. Blijkbaar liggen ze onder vuur, of is de nummerlijst gestolen oid.

Reageer